Gå til innhold

Logitech Cordless Desktop S510, Ødelagt?

Anbefalte innlegg

Har et Logitech Cordless Desktop S510 liggende. Ble parkert for en tid siden, da jeg knakk den "dingsen" som skal stå i usb porten på dataen. Og den er nå borte vekk (Kastet)

Noen muligheter for å få brukt tastaturet nå? Eller er det bare å kaste det. Dumt det ikke er reserveløsning, som å kunne bruke det med kabel. Men den gang ei.

Har en Logitech Mottaker i dataen nå, fra en litt nyere Logitech mus. Husker ikke i farten hva den heter. Men kan nok ikke bruke den tror jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt kjedelig at det ikke skulle fungere da, det er jo et veldig godt tastatur, svjv.

Ja, irriterende er det. Men må nok innse slaget som tapt. Om ikke andre har noen gode ideer.

Skal brukes til en bærbar pc

Men slik er livet

Lenke til kommentar
Se her :

http://www.buylogitech.com/store/logius/en...goryID.11199400

Logitech US store har receiver som sparepart til 10$

Kontakt Logitech Norge så har du nok en mulighet til å skaffe deg ny uten å måtte kjøpe helt nytt sett.

Takker for det, da fins det jo deler. Får grøve å kontakte Logitech Norge til uka. Så på deres norske side, ikke godt å vite hvor jeg skal henvende meg der. Men fant noen tlf.nummer der og ingen mail adresse.

Og da skal det holde med å gi opp serienummeret? S/N.........!!

PS: Skal vel ikke være nødvendig å instalerer driver fra cd under Vista for at det skal virke? Trengte ikke det med "Musa"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...