P0nduz Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hei Lurer på hvilke programmer dere bruker på deres n95? Takker for svar eller eventuelt linking til tilsvarende tråd:) Mvh Christer Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hepp.. Har ikke kommet så langt i lete etter programprosessen enda, men foreløpig så bruker jeg ebuddy (msn, yahoomessenger osv) Rotateme, Calcium (kalkulator), Gmail applikasjonen og OperaMini. Noe jeg merker meg er at jeg synes Operamini4 er treg i oppstart. Samt at det med jevne mellomrom når jeg starter programmet virker som om hele programmet starter innstalleringsprosessen på nytt.. det står innstallerer og jeg må gjøre alt av innstillinger om igjen, samt at alle bokmerker og slikt er borte.. noen som har lignende erfaringer? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 SportsTracker, PanoMan, Wellness Diary, SmartGuard, PhotoArt, FaceWarp, Calcium, Y-Browser, Y-Tasks, SMS Scheduler, WorldMate, NiceLight, cClock, Nokia Device Status, NSysInfo, Google Maps, Garmin Mobile XT, Route 66 Mobile 7, Nokia Location Tagger, emTube, Internet Radio, mIRGGI, iSkoot, Windows Live Messenger, Putty, ShoZu, Truphone, Gizmo, Mosh. Handy; Taskman, Safe, Profiles, Expense, Clock og Blacklist. Jepp, thats about it Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hadde vært greit me en kort beskrivelse av hva programmet faktisk gjør har nettopp fått meg telefonen og aner ikke hva jeg bør skaffe meg. Er litt lite vits med denne tråden om en må google absolutt alt, er vel bedre da å ramse opp et par snadder-programmer og hvorfor alle bør skaffe det. Ser av visninger vs replies at kanskje andre mener det samme?!? Bare et forslag. Lenke til kommentar
helgeh Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg har prøvd ut Media Studio 4.0.2 for Nokia. Programmet konverterer DVD`er og video til mp4. Programmet fungerer greit og filmene vises med tekst dersom det er ønskelig. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hadde vært greit me en kort beskrivelse av hva programmet faktisk gjør har nettopp fått meg telefonen og aner ikke hva jeg bør skaffe meg. Er litt lite vits med denne tråden om en må google absolutt alt, er vel bedre da å ramse opp et par snadder-programmer og hvorfor alle bør skaffe det. Ser av visninger vs replies at kanskje andre mener det samme?!? Bare et forslag. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=576189 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå