Ditech Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det fulgte nemlig ikke med en slik type hengsle for å "ledde" hjørnedøren. Har de det hvor som helst? obs? andre steder? takk! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 En Normal utstyrt byggevaresjappe burde ha en sånn. Ellers burde IKEA også skaffe deg den. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er det en hjørnedør som er i 2 deler som krever 4 hengsler? Jeg kjøpte dør og hengsel på ikea Lenke til kommentar
Ditech Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 jepp.. stemmer... krever 4 hengsler! har vært rundt på 4 steder.. uten at de har det.. ser ut som jeg må sette meg i bilen en noen timer og komme meg til ikea da.. eller? Lenke til kommentar
War Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Ikea selger egen pakke til denne døren (min dør er litt stygg da jeg delte ene døra i to for å korte ned kjøkkenet) Endret 1. februar 2008 av War Lenke til kommentar
Ditech Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 se der ja! takk takk... her er hvordan det skal være her.. beklager bildet opp ned. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Der det er 2 hull skal et vanlig lite feste Og i den andre en spesialhengsel som har grå plast i deg. Kjøpte denne posen hengsler hvor alle 4 var med og kun ment for slike dører. Endret 1. februar 2008 av War Lenke til kommentar
Ditech Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Da får det dessverre bli ikea tur da jo.... går vel ikke med vanlig hengsle der da. Etter en telefon til ikea hvor jeg pratet med 2 kjøkkeneksperter, samt 3 andre fikk jeg ikke noe klart svar, ennå hvor tydelig jeg la det frem. Det eneste de kunne komme frem til er at jeg måtte gå til billigkroken å få kjøpt der. Her snakker vi kundeservice! Lenke til kommentar
War Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Denne pakken lå på lageret sammen med dørene. Lenke til kommentar
Ditech Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 ojojoj.. kan jeg ha gått glipp av den tro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå