Aleks Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Hei! Har tegning i kunst & håndtverk nå, skal lage en tegneserie så jeg satt meg ned hjemme og begynte og tegne litt, har aldri vært noe særlig på og tegne, men fant ut nå at dette var ganske morro Har sett en del på youtube der det er mange fine guider, liker og tegne litt sånn manga, tror jeg det heter. Noen som vet om noen andre steder hvor jeg kan finne guider til og tegne forskjellige ting? Helst video guide, men vanlig funker vel også Takker for svar Endret 31. januar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 http://www.youtube.com/results?search_quer...p;search=Search vet om mange flere, men vet ikke om jeg orker å finne dem ;P Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Ja, som sagt har vært endel på youtube, lurer på om det er noen andre steder på nettet og se , men takk for svar Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) skal ta meg bryet med å finne edit: skjekk linkene her! Endret 31. januar 2008 av Tveity Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Var veldig fine de, men kanskje litt for vanskelige, liker bedre mer detaljer om hvordan de tegner det. Edit: skal ta en titt på det forumet btw^^ Endret 31. januar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå