Jo Are Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jada en kompis av meg greide faktisk og søle brus på playstatin 3 kontrollen min, og nå funker den naturligvis ikke som den skal. Så lurer på om den er noen måte jeg kan fikse den på, som og åpne den og skylle den med vann eller noe. Noen som har erfaring med dette? Takker for svar Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hehe, tror ikke det er så lurt å skylle den med vann Men kanskje med sånn spray sak? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Hehe, tror ikke det er så lurt å skylle den med vann Men kanskje med sånn spray sak? Hørt at man kan skylle mobiler med vann hvis man mister de i noe søl, slår jo selvfølgelig av kontrollen først da og lar den tørke grundig før jeg slår den på igjen. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fjern batteriet først, det må man i alle fall på mobil har jeg hørt. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Fjern batteriet først, det må man i alle fall på mobil har jeg hørt. Ja ja det skjønner jeg. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Så kan jeg konkludere med at jeg kan åpen den og skylle den med vann bortsett fra bteriet da, også la den tørke i noen dager for så å sette den sammen igjen. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ja, det høres greit ut det, men har brusen stivnet eller? For må du vel kanskje bruke mer enn bare vann. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Skyll vekk med vann, og tørk den etterpå, f.eks. i en stekeovn på svak varme under oppsyn. Dersom den ikke har kortsluttet er det et lite håp for at den vil fungere. Men ja, ta ut batteriet først dersom det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Skyll vekk med vann, og tørk den etterpå, f.eks. i en stekeovn på svak varme under oppsyn. Dersom den ikke har kortsluttet er det et lite håp for at den vil fungere. Men ja, ta ut batteriet først dersom det lar seg gjøre. Den har ikke kortsluttet siden noen taster funker. Vet ikke om brusen har størknet eller ei. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Skyll vekk med vann, og tørk den etterpå, f.eks. i en stekeovn på svak varme under oppsyn. Dersom den ikke har kortsluttet er det et lite håp for at den vil fungere. Men ja, ta ut batteriet først dersom det lar seg gjøre. Den har ikke kortsluttet siden noen taster funker. Vet ikke om brusen har størknet eller ei. Vel, du har ikke noe å tape på å forsøke. Åpne, skyll/gni av seig brus. Tørk. Hadde selv litt brus i min, som gjorde at noen knapper var seige, og da skrudde jeg bare opp og tørket vekk. Hadde ikke nådd inn til elektronikken da, så var ikke noe problem. Lenke til kommentar
MST Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er ikke sprit litt sterkt middel? Vil ikke det skade kontrollen? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) skru den opp og prøv å resnke vekk litt med qtips(ikke rør elktronikken) du kan også prøve elektro.spray (kjøpes på biltema o.l) sprit kan funke det også, men er ikke helt sikker.. Btw: det finnes spesial spriter til slike oppg. ikke drikke sprit nødvendigvis Endret 31. januar 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
MST Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kjønte det.. Men sprit er fortsatt sterkt.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Skal prøve med vann, prolemet nå er at jeg ikke har et skru jern lite nok til skruene. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kjønte det..Men sprit er fortsatt sterkt.. ikke vist du bruker en som er tiltenkt fin.elektonikk Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Skal prøve med vann, prolemet nå er at jeg ikke har et skru jern lite nok til skruene. du kan bruke noe annet spisst... en veldig liten syl?? Endret 31. januar 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Bestill Dual Shock 3. Edit: Du har ihvertfall en god grunn til det Endret 31. januar 2008 av Meldarion Lenke til kommentar
arokh Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Be han erstatte den, straffen for å være ei kløne og søler på dyrt utstyr Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Fikk faktisk fiksa den med unntak av R1 og R2 som jeg skal ta en titt på i morgen, har faktisk to deler til overs. Må nok nøye meg med og teipe den sammen men det går bare greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå