eberland Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hei Jeg har opplevd at konfigurasjonsfiler i winxp har tatt kvelden etter at jeg har stillt på CPU/minne... Filer som hal.dll og andre .dll'er er "skadet eller fjernet" fra system mappen. Skal kunne fikses med XP-cd, men 'backupversjonen' min kan jeg ikke boote fra. Har resultert i at jeg må reinstallere win på nytt -har laget et image med norton ghost så det er ikke så mye pes lengre Dette skjer med instillinger jeg har kjørt stabilt på før. P4 2,4 @2,8 krasjet igår. Før helgen krasjet minne på 2,3,3,5 Spørsmålet er om noen andre har hatt dette problemet, evt hva jeg gjør feil. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Åssen minne har du a? Selv har jeg noname pc2100 ddr ram som kjører på 2-2-2-5... Lenke til kommentar
eberland Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Bestillte noname gjennom flexidata der i høst.. men det har Twinmos klistremerke på seg... Har aldri klart å kjøre 2,2,2,5 2,3,3,5 funket før, men ikke nå lenge.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Bestillte noname gjennom flexidata der i høst.. men det har Twinmos klistremerke på seg...Har aldri klart å kjøre 2,2,2,5 2,3,3,5 funket før, men ikke nå lenge.... Det står Twinmos klistremerke på min og, men det stio at jeg kjøpte en no name brikke på komplett... Lenke til kommentar
eberland Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 ARGH Må finne ut av det for Rallisport hakker på 1280x1024 når jeg kjører cpu på 2,4GHz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå