Gå til innhold

Svart hvitt skjerm på XBOX 360

CAH1

Anbefalte innlegg

For litt siden lekte jentungen seg med kablene bak tv-en og drog ut blant annet scart kontakten som går fra box-en til tv-en. Etter dette får jeg ikke farger på xbox-en, men bare et helt fint og klart svart hvitt bilde. Har fungert helt fint tidligere med PAL-60 på innstillingene, men nå kommer jeg ikke på hva jeg ikke har prøvd så hadde vært takknemlig for alle tips dere måtte komme med.

- Har forsøkt å endre fra PAL-60 til 50 også med det hjalp ikke. Jeg startet riktignok ikke på nytt da, men det skulle vel ikke være nødvendig. Har ikke flatskjerm. bare vanlig gammeldags kassetv.

- har selvsagt også sjekket av1 og av2 osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For litt siden lekte jentungen seg med kablene bak tv-en og drog ut blant annet scart kontakten som går fra box-en til tv-en. Etter dette får jeg ikke farger på xbox-en, men bare et helt fint og klart svart hvitt bilde. Har fungert helt fint tidligere med PAL-60 på innstillingene, men nå kommer jeg ikke på hva jeg ikke har prøvd så hadde vært takknemlig for alle tips dere måtte komme med.

- Har forsøkt å endre fra PAL-60 til 50 også med det hjalp ikke. Jeg startet riktignok ikke på nytt da, men det skulle vel ikke være nødvendig. Har ikke flatskjerm. bare vanlig gammeldags kassetv.

- har selvsagt også sjekket av1 og av2 osv.

Skjekket om det er riktig farge mot farge på den scartkontakten?

Skjekka om den sitter godt nok i, i selve konsollen da?

Lenke til kommentar
Er det en veldig gammel tv, så kan det være att tv`en ikke er kompatibel med det signalet....

Tror du bør lese posten litt bedre før du svarer :)

Har liten tro på at det er switchen mellom tv og HD-tv da sistnevnte i alle mine tilfeller har vist sort skjerm.

Skade på kabel/tv virker mest logisk.

Har du testet øvrige komponenter på samme inngang som 360'n er koblet i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...