CAH1 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 For litt siden lekte jentungen seg med kablene bak tv-en og drog ut blant annet scart kontakten som går fra box-en til tv-en. Etter dette får jeg ikke farger på xbox-en, men bare et helt fint og klart svart hvitt bilde. Har fungert helt fint tidligere med PAL-60 på innstillingene, men nå kommer jeg ikke på hva jeg ikke har prøvd så hadde vært takknemlig for alle tips dere måtte komme med. - Har forsøkt å endre fra PAL-60 til 50 også med det hjalp ikke. Jeg startet riktignok ikke på nytt da, men det skulle vel ikke være nødvendig. Har ikke flatskjerm. bare vanlig gammeldags kassetv. - har selvsagt også sjekket av1 og av2 osv. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 For litt siden lekte jentungen seg med kablene bak tv-en og drog ut blant annet scart kontakten som går fra box-en til tv-en. Etter dette får jeg ikke farger på xbox-en, men bare et helt fint og klart svart hvitt bilde. Har fungert helt fint tidligere med PAL-60 på innstillingene, men nå kommer jeg ikke på hva jeg ikke har prøvd så hadde vært takknemlig for alle tips dere måtte komme med. - Har forsøkt å endre fra PAL-60 til 50 også med det hjalp ikke. Jeg startet riktignok ikke på nytt da, men det skulle vel ikke være nødvendig. Har ikke flatskjerm. bare vanlig gammeldags kassetv. - har selvsagt også sjekket av1 og av2 osv. Skjekket om det er riktig farge mot farge på den scartkontakten? Skjekka om den sitter godt nok i, i selve konsollen da? Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Eventuelt sjekket om knappen bak på ledningen (i enden som er festet til maskinen) er stilt til TV, og ikke HDTV? Lenke til kommentar
HBK Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) -Edit- Skade virker da mest logisk. Eventuelt sjekke tilkoblingene om de sitter som de skal ( ikke løse). Endret 1. februar 2008 av HBK Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er det en veldig gammel tv, så kan det være att tv`en ikke er kompatibel med det signalet.... Tror du bør lese posten litt bedre før du svarer Har liten tro på at det er switchen mellom tv og HD-tv da sistnevnte i alle mine tilfeller har vist sort skjerm. Skade på kabel/tv virker mest logisk. Har du testet øvrige komponenter på samme inngang som 360'n er koblet i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå