bremner Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg får lagt inn navn,kode og registrert produktet men instaleringen ser ut til å stoppe opp etter at jeg har valgt type installasjon.(standar, enkel eller avansert) I dialogboksen INSTALLASJONSSTATUS står det "Installere Studio 10 utfører deønskede operasjoner" Der er 2 grønne strek i boksen som viser hvor langt prossesen har kommet. Er det Cd`n det er noe gale med, eller? Ser ingen skade på den..... Lenke til kommentar
bremner Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Jeg får lagt inn navn,kode og registrert produktet men instaleringen ser ut til å stoppe oppetter at jeg har valgt type installasjon.(standar, enkel eller avansert) I dialogboksen INSTALLASJONSSTATUS står det "Installere Studio 10 utfører deønskede operasjoner" Der er 2 grønne strek i boksen som viser hvor langt prossesen har kommet. Er det Cd`n det er noe gale med, eller? Ser ingen skade på den..... Den som leter skal finne heter det :-) Lastete ned denne filen fra pinnaclesys.com og ny går det så det griner... Problemet løst. http://CD-en.pinnaclesys.com/SupportFiles/St...xie5Updater.exe Endret 31. januar 2008 av bremner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå