pink Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fikk for en stund siden problemer med mitt nettverk at andre kunne logge seg inn på nettet. Fikk noen til å hjelpe meg med dette og kom hjem med ny IP-adresse og nettverksnøkkel. Har prøvd mange ganger å finne ut av åssen jeg skal klare å få tilbake signalene med de nye nøklene. Finner ikke ut av det. Noen som vet? Lenke til kommentar
aecroN Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Har jeg forstått deg rett, skal du koble deg til ditt trådløse nettverk som er passordbeskyttet..? Er dette tilfellet, er det bare å høyreklikke på det trådløsenettverksikonet nederst til høyre på oppgavelinjen din og deretter "Vis tilgjengelig trådløsenettverk" eller noe i den duren. Da vil du forhåpentligvis finne routeren din på listen og videre dobbeltklikker og taster inn nettverksnøkkel. Tar jeg ikke feil, vil dette blir lagret hver gang du evt. skal koble deg til senere. Lenke til kommentar
pink Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Har jeg forstått deg rett, skal du koble deg til ditt trådløse nettverk som er passordbeskyttet..? Er dette tilfellet, er det bare å høyreklikke på det trådløsenettverksikonet nederst til høyre på oppgavelinjen din og deretter "Vis tilgjengelig trådløsenettverk" eller noe i den duren. Da vil du forhåpentligvis finne routeren din på listen og videre dobbeltklikker og taster inn nettverksnøkkel. Tar jeg ikke feil, vil dette blir lagret hver gang du evt. skal koble deg til senere. Hei og takk for svar! Har prøvd det men får bare opp meldingen "Nettverkspassordet må bestå av 40 eller 104 biter, avhengig av nettverkskonfigurasjonen. Dette kan angis som 5 eller 13 ASCll-tegn eller 10 eller 26 heksadesimale tegn". Skjønner ikke en eneste ting av det. Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har du mistet passordet kan du jo barre resette routeren og så logge deg inn å sette opp nytt passord. Er du usikker på hvordan det skal gjøres kan du jo gi oss navnet på routeren som du bruker så skal vi nok finne utav det skal du se. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det er bestandig lett når en vet det Men du skriver en passphrase som omdannes til et hextall i router denne passpharsen skriver du også i den trådløse delen på maskinen og da skal du ha nett.Bruk helst WPA istedet for WEP Lenke til kommentar
pink Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Det er bestandig lett når en vet det Men du skriver en passphrase som omdannes til et hextall i router denne passpharsen skriver du også i den trådløse delen på maskinen og da skal du ha nett.Bruk helst WPA istedet for WEP Beklager sent svar. Oppdaget at jeg ikke har haket av for e-mail ved svar til denne linken. Problemet er løst, jeg kasta møkka og kjøpte meg ny router. Vanligvis ville jeg ikke gjort dette, den kostet tross alt 1000,-. Var bare så drit lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå