tåa Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Og foresten sto EAP bak Red alert 2 også.. Nei, det var Westwood Studios. Det står på coveret. EA Pacific er et nytt firma, og eksisterte ikke da Red Alert 2 ble laget. Men jeg tror det stort sett består av tidligere Westwood-ansatte. :wink: Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Og foresten sto EAP bak Red alert 2 også.. Nei, det var Westwood Studios. Det står på coveret. EA Pacific er et nytt firma, og eksisterte ikke da Red Alert 2 ble laget. Men jeg tror det stort sett består av tidligere Westwood-ansatte. :wink: Det gikk under navnet til Westwood men var laget av EAP, grunnen vet jeg ikke, men jeg vet at det var EAP og EAP hadde C&C Teamet. Foresten så kan du se at det står "EA Games" der også.. Edit: La til siste settningen. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 nå er det vel nok av C&C Generals tråder her vel...? Lenke til kommentar
tåa Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Og foresten sto EAP bak Red alert 2 også.. Nei, det var Westwood Studios. Det står på coveret. EA Pacific er et nytt firma, og eksisterte ikke da Red Alert 2 ble laget. Men jeg tror det stort sett består av tidligere Westwood-ansatte. :wink: Det gikk under navnet til Westwood men var laget av EAP, grunnen vet jeg ikke, men jeg vet at det var EAP og EAP hadde C&C Teamet. Foresten så kan du se at det står "EA Games" der også.. Edit: La til siste settningen. Å? :-? Jeg mener å huske å ha lest et sted en gang i fjor at EA Games hadde startet et nytt underfirma ved navn EA Pacific. Er du sikker på dette? Men det at det står EA Games der betyr ikke noe. De er bare utgiveren. Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hehe det der er vel mer ment som en spøk vil jeg tro. Ikke ta det alvorlig, se heller ironien i det. Er du nå helt sikker på det? Du tror ikke spillprodusentene tenker at det er det amerikanske markedet som er målgruppa uansett, så da kan de like godt gjøre det sånn? På den annen side, jeg har vært stasjonert med USM, og de er jo veldig sånn "USA uber alles", så sånt sett er det jo egentlig realistisk. Men det irriterte meg også veldig at GLA hele tida blir fremstilt som onde tvers igjennom; jeg mener, de dreper jo sivile stadig vekk i cutscenes, pluss at når du er GLA selv, får du i oppdrag å ødelegge sivile hjem og stjele supplies fra dem Anyway, jeg hørte den verste ordrebekreftelsen fra en gjeng med Rangers i går: "Destroy everything not american! Leave nothing behind!" Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Dårlig programmertdet har en FPS cap på 30... For kort single player campaign (burde være 21++ pr. side, istedet for 21 tilsammen...) Ikke cutscenes! (detta er jo det C&C serien dreiser seg om ) Man sloss ikke alle tre fraksjonene mot hverandre( sorry for spoileren, men slik er det) Ikke noen gjennomløpende story (virker som de bare antar at nådagens politiske klima skal forklare alt... for dårlig...) ikke laget av Westwood....ja det er sant! så du westwood logoen da det starta? NEI! EA suger ... hehe supervåpen...jeg liker ærlig talt ikke disse... Nevnte jeg pisse dårlig programmering?? det virker som de bare vil tjene penger...ikkeno "Westwood PROUDLY PRESENTS" her i gården nei... mangler random map generator slik det var i RA1-RA2 bra: sikkert fint multiplayer - ikke testa sååå mye fordi jeg fikk avsmak fra singleplayer... mer Warcraft 3 aktig interface (Nei, jeg er ikke Warcraft 3 yrkeskvinne ) hotkeys for å eksekvere unit commands og bygge/lage units (ok, Warcraft3 interface, jeg har sagt det...hehe) Uendelig med ressurser... nifty funksjoner som combat drop med US rangers ) Dust, om det har skiftet merke betyr INGENTING dessuten har alle på C&C teamet til Westwood blitt ansatt i EAP, og lagde Generals, gikk på en smell der, tror nok du bare er litt sur fordi EA kjøpte opp Westwood jeg. Og dårlig programmering pga. en FPS sperre? nå må du gi deg. "Dust"? bli voksen... uansett, dårlig programmert/FPS cap har lite med hverande å gjøre.. spillet hakker jo som F, og at det er dårlig programmert er jo åpenlyst..det har jo kommet 2(3?) patcher til det allerede... De jobber jo som gale for å fikse spillet...det sier egentlig alt... og, ja jeg er litt forbanna over at EA games kjøpte opp WestWood...er ikke dere? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 USA.. units'ene sa ting som "We fight for peace!" og helikoptrene var "Filled with american quality!"Dette var forbanna irriterende! Egentlig en helt uviktig filleting, men skitt, det gjorde meg irritert så og si hver gang jeg skulle gjøre noe som USA. Hehe det der er vel mer ment som en spøk vil jeg tro. Ikke ta det alvorlig, se heller ironien i det. :wink: Jepp, det er nok ironisk ment. Det er jo akkurat slik de amerikanske soldatene (og amerikanerne forøvrig) tenker. "Vi er best, overlegen" osv Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Ok, det er jo sannsynlig at EA-folka har tenkt sånn. Men allikevel irriterer det meg! Sikkert fordi den innstillinga er vanvittig irriterende i virkeligheten, og USA (Spesielt sjefs-apen Bush) er helt sinnsykt håpløse for tida. "We fight for freedom" liksom? Lenke til kommentar
tåa Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Ok, det er jo sannsynlig at EA-folka har tenkt sånn. Men allikevel irriterer det meg! Sikkert fordi den innstillinga er vanvittig irriterende i virkeligheten, og USA (Spesielt sjefs-apen Bush) er helt sinnsykt håpløse for tida. "We fight for freedom" liksom? Tror du ikke irakerne ønsker å bli kvitt Saddam? Og tror du ikke at Saddam gjemmer masseødeleggelsesvåpen et eller annet sted? Å tro noe annet er naivt! Uansett, nå må vi ikke la denne Generals-tråden utvikle seg til en politisk debatt. Jeg synes det er bra at man lager noen kommentarer som ikke er helt sinnsykt kjedelige å høre på. Glemmer ikke Crazy Ivan og Demolition Truck fra Red Alert 2! Crazy Ivan: -I lost a bomb! Do you have it? Demolition Truck: -One-way trip! og: -Why dont you try? Jeg har spilt Age of Empires 2, og maken til dølle kommentarer skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Litt morsomt er det også at den sensur-greia i Multiplayer-chat'en sensurerer ord som fuck, whore, pussy.... og saddam og osama Edit: hoho... viste ikke at HW-forumet hadde sensur på ordet fi*** Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 fi*** funker da helt fint å skrive. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 fitte - er jada samme som at hore kommer frem akkurat slik man skriver det.. egentlig er vel den oversettlesen litt diskriminerende...vetikke jeg Lenke til kommentar
POdiUM Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Skreiv noe helt annet da F+A+E+N Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 fi*** funker da helt fint å skrive. Joda, men ikke pu**y Lenke til kommentar
tåa Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Gi dere med disse "stygge-ord-postene"! Jeg vet at flere Generals-tråder har endt opp som "USA-vs.-Irak-diskusjoner", men dette er jo meningsløst! Hold dere til saken! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Gi dere med disse "stygge-ord-postene"! Jeg vet at flere Generals-tråder har endt opp som "USA-vs.-Irak-diskusjoner", men dette er jo meningsløst! Hold dere til saken! helt enig , både irak og USA kan brenne i helvete for meg Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Spillet er ALT for kort bare 7 missions per side altså 21 tilsammen lurer på om de tenker på å få mest ut av spillet med å lage expasions og selge dem for å tjene enda mere penger...spilte gjennom spillet på en dag første spill jeg har gjort det med.... :o men spillet er grise bra alikevel! 8) Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 fordeler : gøyulemper : for lett, for kort. litt warcraft3-aktig grafikk. har ikke prøvd multiplayer ennå, men kan tenke meg at det er skrekkelig, skrekkelig morsomt. Lenke til kommentar
Infidel Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 vel, vel. Har sett bedre, men du verden så mange dårligere spill det har kommet ut fra Westwood(TS anyone?). Man fjerner seg vel litt fra den gamle C&C-ånden ved å innføre et Blizzard-aktig interface. Nå vil jeg påstå at Blizzard sitt system alltid var bedre, men så var det feelinga da. et par irriterende moment i multiplayer: 1)Uendelig med ressurser er ALDRI en god ting. Det og legokloss-filosofien var grunnen til at jeg aldri likte Total Annihilation. Siden en nå ikke trenger å ekspandere blir det mer sentrert om å utslette en fiendebase....se punkt 2 og 3. 2) Supervåpen: Har selvsagt alltid vært en del av C&C, men jeg vil påstå at de har en negativ effekt på gameplayet her. Tid tider blir det med å pumpe ut mest mulig nukes og legge fiendebasen i grus. Angrep med konvensjonelle enheter har en tendens til å bli most av et enkelt A-10 raid lenge før de kan true motstanderen(sikkert derfor man valgte å ha uendelig med cash) og så videre. 3) mangler den nødvendige variasjonen. All ildkraft blir sentrert mot fiendens bygninger for supervåpen, det blir liksom å sende ett eller annet inn og krysse fingrene, om du velger å bruke et par hyggespredere, en haug tanks eller noen infiltrører er lissom det eneste valget. Ingen vits i å ekspandere = ingen vits i å bry seg om annet enn sin egen base og motstanderens base(og de helt nærliggende områdene). 4) Mildt sagt elendig AI. Enhetene gjør jo absolutt ingenting med mindre du spesifikt ber dem om det. Det kan stå en liten tass med erteskyter og pepre løs på en stridsvogn i en halvtime uten at noen gjør noe med det. Skulle tro at enheter forsvarte seg viss de hadde sjansen, men ikke her. Her er visst alle hjernedøde fjols, og fri vilje blir straffet med opphold i Gulag. Henger vel sammen med at enheter ikke kan "se" motstandere som er utenfor sitt eget synsfelt, selv om de måtte lyse opp som et juletre i ditt synsfelt. Bra? Ja Best? you wish....SC har vel denne æren til odel og eie kan det virke som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå