PoL-E Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 God Dag Jeg vurderer stekrt å kjøpe C&C Generals, men før jeg gjør det vil jeg gjerne høre noen synspunkt ved spillet,, både negative og positive.. PS: Helst noe litt mer konkret enn "Generals RULER" Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 fordeler : gøy ulemper : for lett, for kort. litt warcraft3-aktig grafikk. har ikke prøvd multiplayer ennå, men kan tenke meg at det er skrekkelig, skrekkelig morsomt. Lenke til kommentar
POdiUM Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Absolutt å anbefale. Multiplayer er perfekt for alle som liker RTS og har litt sans for CnC serien. Men husk at du må ha en rimelig brukbar pc for å spille dette. Ikke tro på det du ser på pakka. Det lagga faktisk når jeg kjørte 1600x1200 og jeg har : P4 2.53Ghz , GeForce 4 ti4600 , 512 RDRAM. Har ikke lagga før inntil jeg prøvde 1600x1200 på Generals!! Kjøp spillet hvis du har en brukbar PC. SNX Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 kort fortalt: det er morro(vertfall multiplayer, som er det eneste jeg har satt meg inn i enda) Hvis du kjøper det kan du se fram til mange timer med morro online og på lan. Lenke til kommentar
POdiUM Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Lagger ikke CnC generals på pc'en din??? men en 1.4 CPU??? :o Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hvis du har en middels god PC bør du tenke deg om to ganger. Jeg har to maskiner. En bærbar med 2 Ghz prosessor, 256 mb ram (har bestilt mer) og 32 mb grafikkort. Spillet kollapser i menyen som krever så utrolig mye av maskinen. Og det triste er at menyen forfølger deg når du skal spille online. Min andre maskin er en AMD Athlon 1 ghz med 512 mb ram og 64 mb GeForce 3 grafikkort. Det hakker som et mareritt enkelt ganger og går forderdelig treigt. Vurderer å prøve å overklokke maskinen, men er ganske blank på det området. Mitt største ønske til produsenten: Lag en patch som kan brukes av oss med litt svakere maskiner, så vi slipper denne forferdelige meny-bakgrunen! Lenke til kommentar
H3nr!k Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 jeg har aldri vært noen tillhenger av c&c eller andre strategispill, men generals falt i smak ja. det som er kult er blant annet: -fete spesialeffekter, dritbra eksplosjoner og sånn -ikke fullt så fremmtidlig som andre c&c spill. (dvs ingen super duper laser dings greier, unntak particle cannon/gun/wotever) -lett å sette seg inn i. spiller ikke strategi spill til vanelig, men fikk lett til generals. -hauger med nye units -hvis "piloten" i tanksen/hellikopteret/flyet/osv ditt har combat experience og går til fandivold, hopper de ut, og du kan sette piloten i et nytt kjøretøy som da blir forfremmet. -MMMMMMMMMMMMMMULTIPLAYER! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hvis du har en middels god PC bør du tenke deg om to ganger. Jeg har to maskiner. En bærbar med 2 Ghz prosessor, 256 mb ram (har bestilt mer) og 32 mb grafikkort. Spillet kollapser i menyen som krever så utrolig mye av maskinen. Og det triste er at menyen forfølger deg når du skal spille online.Min andre maskin er en AMD Athlon 1 ghz med 512 mb ram og 64 mb GeForce 3 grafikkort. Det hakker som et mareritt enkelt ganger og går forderdelig treigt. Vurderer å prøve å overklokke maskinen, men er ganske blank på det området. Mitt største ønske til produsenten: Lag en patch som kan brukes av oss med litt svakere maskiner, så vi slipper denne forferdelige meny-bakgrunen! Eap sliter med flere bugs i d spillet akkurat nå, det har blitt gitt ut 2 patcher i løpet av 2 dager, og det kommer en 3dje patch i løpet av uken... jeg selv sliter med en feil i spillet med min andre pc... for sånn serious error mld hele i startmenyen, kommer ikke lenger.. EAP jobber med å fikse den feilen i den 3dje patchen som kommer i løpet av uken! Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 jeg må egentlig si at jeg ble litt skuffet over spillet (single player har ikke prøvd multiplay håper at d er litt bedre) men singleplayer delen ble jeg kraftig skuffet over. for d første så mangler det en historie. jeg kunne ha tenkt meg de dårlige mellomsekvensene som var på ra 1, 2 og yuris revenge. d ga liksom spillet litt mening. grafikken i spillet er upåklagelig styringen er helt grei animsjonene er tøffe rå lyd men det mangler gameplay og det er i bunn og grunn d jeg er ute etter. gameplayen på dette spillet er halvparten av d som var på ra2 og d holder ikke Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Min mening om Generals: + spillet er bra det er morsomt jeg har elsket alle de andre c&c spillene - skyhøye systemkrav Det er alt jeg har å si om den saken. Kjøp det, for du kommer til å like det! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Dårlig programmert det har en FPS cap på 30... For kort single player campaign (burde være 21++ pr. side, istedet for 21 tilsammen...) Ikke cutscenes! (detta er jo det C&C serien dreiser seg om ) Man sloss ikke alle tre fraksjonene mot hverandre( sorry for spoileren, men slik er det) Ikke noen gjennomløpende story (virker som de bare antar at nådagens politiske klima skal forklare alt... for dårlig...) ikke laget av Westwood....ja det er sant! så du westwood logoen da det starta? NEI! EA suger ... hehe supervåpen...jeg liker ærlig talt ikke disse... Nevnte jeg pisse dårlig programmering?? det virker som de bare vil tjene penger...ikkeno "Westwood PROUDLY PRESENTS" her i gården nei... mangler random map generator slik det var i RA1-RA2 bra: sikkert fint multiplayer - ikke testa sååå mye fordi jeg fikk avsmak fra singleplayer... mer Warcraft 3 aktig interface (Nei, jeg er ikke Warcraft 3 hore ) hotkeys for å eksekvere unit commands og bygge/lage units (ok, Warcraft3 interface, jeg har sagt det...hehe) Uendelig med ressurser... nifty funksjoner som combat drop med US rangers ) Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg likte at alle sidene hadde bare unike units. Det var ikke som i de forrige CnC spillene, hvor de hadde en eller noen få unike units, og resten like. Det var mye bra, og noe dårlig, som har blitt nevnt alt, men det som virkelig irriterte meg var USA propagandaen. Det var helt drøyt, et av terrorist oppdragene var det sånn at du skulle stjele supplies fra sivile, og gjerne ødelegge husene deres og drepe dem. Og så når jeg var ferdig med GLA, prøvde jeg USA.. units'ene sa ting som "We fight for peace!" og helikoptrene var "Filled with american quality!" Dette var forbanna irriterende! Egentlig en helt uviktig filleting, men faen, det gjorde meg irritert så og si hver gang jeg skulle gjøre noe som USA. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Som sagt tidligere: jeg har så å si bare positive ting å si om Generals. Skal hjem snart å spille det! Lenge siden jeg har blitt fengslet såpass mye av et spill det siste halvåret! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Dårlig programmertdet har en FPS cap på 30... For kort single player campaign (burde være 21++ pr. side, istedet for 21 tilsammen...) Ikke cutscenes! (detta er jo det C&C serien dreiser seg om ) Man sloss ikke alle tre fraksjonene mot hverandre( sorry for spoileren, men slik er det) Ikke noen gjennomløpende story (virker som de bare antar at nådagens politiske klima skal forklare alt... for dårlig...) ikke laget av Westwood....ja det er sant! så du westwood logoen da det starta? NEI! EA suger ... hehe supervåpen...jeg liker ærlig talt ikke disse... Nevnte jeg pisse dårlig programmering?? det virker som de bare vil tjene penger...ikkeno "Westwood PROUDLY PRESENTS" her i gården nei... mangler random map generator slik det var i RA1-RA2 bra: sikkert fint multiplayer - ikke testa sååå mye fordi jeg fikk avsmak fra singleplayer... mer Warcraft 3 aktig interface (Nei, jeg er ikke Warcraft 3 yrkeskvinne ) hotkeys for å eksekvere unit commands og bygge/lage units (ok, Warcraft3 interface, jeg har sagt det...hehe) Uendelig med ressurser... nifty funksjoner som combat drop med US rangers ) Dust, om det har skiftet merke betyr INGENTING dessuten har alle på C&C teamet til Westwood blitt ansatt i EAP, og lagde Generals, gikk på en smell der, tror nok du bare er litt sur fordi EA kjøpte opp Westwood jeg. Og dårlig programmering pga. en FPS sperre? nå må du gi deg. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Og foresten sto EAP bak Red alert 2 også.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hvordan fjerner jeg denne fps sperren da? noen som vet akkurat hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 i .ini filen... men det har ingen ting og si ,og jeg tror det regnes som juks i MP. Lenke til kommentar
Procli Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg fikk kjørt spillet med min elendige pc.. PIII 500 Mhz (compaq tillogmed) 384 MB RAM 64 MB RAM Atlantis Men nå blir det ny pc på meg Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 USA.. units'ene sa ting som "We fight for peace!" og helikoptrene var "Filled with american quality!"Dette var forbanna irriterende! Egentlig en helt uviktig filleting, men skitt, det gjorde meg irritert så og si hver gang jeg skulle gjøre noe som USA. Hehe det der er vel mer ment som en spøk vil jeg tro. Ikke ta det alvorlig, se heller ironien i det. :wink: Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 USA.. units'ene sa ting som "We fight for peace!" og helikoptrene var "Filled with american quality!"Dette var forbanna irriterende! Egentlig en helt uviktig filleting, men skitt, det gjorde meg irritert så og si hver gang jeg skulle gjøre noe som USA. Hehe det der er vel mer ment som en spøk vil jeg tro. Ikke ta det alvorlig, se heller ironien i det. :wink: og ikke minst "Want the best? Here i am" OMFG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå