Grievdus Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 En svenske som sier han skal hacke datan min! er det mulig? er litt nervøs nå :S dette er hva han skrev: د says: ja kan komma in i din dator ميلاد says: okej ميلاد says: då tar ja bort dll filen i windows mappen ميلاد says: så du aldri mer kan ميلاد says: fixa din dator ميلاد says: ميلاد says: ja menar allvar nu please svar så fort som mulig!! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Haha.. høres ut som en dårlig spøk.. blir bare morsomt blanda med den dialekten Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Dummeste jeg har hørt. Du kan jo fikse pcen, selvom han tar bort en fil. Dont be worry;) Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Bare tull, men skjer det noe så kan du alltid fikse dataen.. Går ikke ann å fysisk ødelegge en pc.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fort, skru av brannmuren din! Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 haha, "jeg kan ta bort dll filen i windows mappa". Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Fort, skru av brannmuren din! Nei, nei! Da installerer vedkommende en hax0r.exe-fil i maskinen til trådstarter... Endret 31. januar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
aecroN Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fysisk ødelegge pcen klarer han nok ikke med mindre han står bak deg med en evt. slegge. Hvis vedkommende har sendt deg en eller annen form for fil over msn eller andre veier kan det være mulig at han kan kødde opp litt avhengig av hva han kan. I dette tilfellet tviler jeg på at han kan noe som helst. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Den svensken må vel være en av dem som får svenskevitser til å virke troverdige. EN .dll-fil i Windows-mappen? Hehe, nå har jeg hørt det og. Og det å aldri få fikset PC-en p grunn av noe slikt? Forbasket tull, rett og slett. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Den svensken må vel være en av dem som får svenskevitser til å virke troverdige. EN .dll-fil i Windows-mappen? Hehe, nå har jeg hørt det og. Og det å aldri få fikset PC-en p grunn av noe slikt? Forbasket tull, rett og slett. Men trådstarter ble engstelig pga detta, så noen bekymerer seg i alle fall over slikt :!: Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Det var godt å høre han har ikke sendt meg noe over msn, så det er ikke noe fare for det Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 jag h4xx0rs d1n dat0r!!1! Lenke til kommentar
Svennii Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det var godt å høre han har ikke sendt meg noe over msn, så det er ikke noe fare for det DU SLITER! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fort, skru av brannmuren din! Nei, nei! Da installerer vedkommende en hax0r.exe-fil i maskinen til trådstarter... Noes, du skulle ikke sakt det Jarmo! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Å herregud som jeg lo av måten svensken skrev det på! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Men trådstarter ble engstelig pga detta, så noen bekymerer seg i alle fall over slikt :!: Leit at ikke alle har like gode kunnskaper som deg på dette området. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Dårlig spøk / Dum svenske Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Dummeste jeg har hørt. Du kan jo fikse pcen, selvom han tar bort en fil. Dont be worry;) Dont be worry;) Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Muligens en dust som har fått tak i et av de eldgamle programmene som kan ta kontroll over maskinen din om du er dum nok til å motta og kjøre en exe-fil han sender til deg. Husker dette florerte på irc for ~10 år siden. True hackers. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 1) Be han hacke din IP, som forøvrig er "127.0.0.1" 2) Blokker kontakt 3) Slett kontakt. De som ikke vet hva IP-addressen 127.0.0.1 er bes sjekke her: http://en.wikipedia.org/wiki/Localhost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå