Tøffe-Tetra Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 hei Jeg trenger mer minne til PC-en min. hovedkortet jeg har er gigabyte Det står at det støtter opp til ddr2 800 mhz. bare lurer på om jeg skal kjøpe raskere minne i forhold til klokking, og burdte jeg kjøpe 2 eller 4 gb? har planer om å kjøpe ny cpu og kanskje et nytt skjermkort etterhvert. PC-en har nå en prescott cpu på 3 ghz. noen som har en god ide på hvilke minne jeg burdte kikke på? har planer om å bruke ca 500 kroner, og siden det ikke er noe stress så kan jeg godt vente til det er noe gode tilbud eller noe. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva har du fra før av minne? Greit med 4GB, men du får ikke 4 GB Oc villige 800MHz brikker til 500 kroner. Crucial BallistiX PC2-6400 2 GB (2 x 1GB) er meget gode og OC villige brikker. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 har en gammel 1 gb ocz 533mhz 4-4-4-10 brikke som går på 667 mhz 5-5-5-15, hadde to stykker men solgte unna den ene fordi jeg skulle opgradere snart uansett. har litt lyst på 1000 mhz brikker så spørs om jeg kasnkje kaster inn noen eksra kroner og får et billig 1000mhz 2gb sett. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ukens tilbud hos netshop ser da meget bra ut! Litt usikkert når du får dem, men det var vel ikke noe hastverk. Brikkene jeg lenket til burde klare 1000 MHz enkelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå