patman81 Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Sjekk ut denne nettsiden: www.newdeal.no Er detta seriøst eller? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 å herregud... Snakk om endeløs gif animasjons smørje.. Virker ihvertfall at det er snakk om et "seriøst" firma, selv om jeg har vanskelig for å tro det.. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hentet fra siden : HUSK å skru opp lyden på edb maskinen din, våre multimedia sider har blandt annet bakgrunsssmusikk! - edb maskinen - Stilig ! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Den der siden er ikke verdig et .no-domene. Kanskje verdig et geocities.com/~ettellerannet, men bare så vidt Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Er ikke newdeal det et av firmaene som lager reklamefilmer til tv2? Mener å ha hørt navnet på gullfisken noen ganger, husker ikke om de har vunnet da. Men en skulle tro at et firma som driver med reklame burde kunne klare å reklamere for seg selv Lenke til kommentar
Chrily Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Utrolig! Helt utrolig! Dette er da et av de "beste" firmaene i reklamebransjen.....*skivebom* Når siden lastet, så trodde jeg at jeg var havnet på en side for for aldersguppen "barnehage". Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Men er ikke New Deal et relativt stort reklamebyrå da?? Nominert til gullfisken, mulig også vunnet en eller fler?? Siden dems ser jo ut som den er laget av en gorilla i dyp pille-rus. Grusomt hvis det er de samme som det store reklamebyrået, ser utrolig uprofesjonelt ut. Edit: jo visst er det de, kundene dems: AGA GAS AB AGA Linde Healthcare AGA Linde Healthcare AB AGA NORGE AS AGA/DANMARK AS Astra Zeneca AS Bama Bergen Kino Byggmakker Norgros AS Cargo Net Cederroth AS Denja Det norske Arbeiderparti DnB/Postbanken ESSO Norge AS Expert Norge AS Finansbanken ASA Findexa AS Gilde Hydro Texaco Hydro Texaco Energi IKEA Jordan Nestlé Nidar AS Nor-Way Bussekspress Norsk Kino Norsk Returkartong AS Novartis Norge Nycomed OBOS Opplysningskontoret for egg og hvitt kjøtt Oslo Sporveier AS PAM AS (Dolly Dimple?s) Peter Möller AS REMA 1000 Norge AS Rieber & Søn SCA Hygiene Products Scanox Stena Line Strømmestiftelsen Telenor Telenor Mobil Telenor Plus Thon Holding Zett Ja ja, de her kan ikke ha surfet seg frem til reklamebyra ihvertfall. Lenke til kommentar
Chrily Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jo det stemmer, de har gjort rent bord i bransens egen prisutdeling Gullfisken år etter år. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Vi ble kåret til årets byrå av norske annonsører i 2001. Folket har belønnet New Deal DDB med TV2s Gullfisk 5 år på rad. I 2001 hadde vi 5 av 12 nominerte Sølvfisker. Det har vi i år også. New Deal DDB i samarbeid med Byggmakker vant også Stella Grand Prix i 2001 (Prisen for effektiv reklame Hvordan kan de leve med en sånn presentasjon av seg selv?? Kunne jo vært sidene til de gutta i Shippagurra (eller hvordan det skrives). Lenke til kommentar
patman81 Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Er ikke newdeal det et av firmaene som lager reklamefilmer til tv2?Mener å ha hørt navnet på gullfisken noen ganger, husker ikke om de har vunnet da. Men en skulle tro at et firma som driver med reklame burde kunne klare å reklamere for seg selv Ja det stemmer det. Og Newdeal DDB er verdens tredje største byrågruppe. Dette må da være gjort for å latterliggjøre dem! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jo det stemmer, de har gjort rent bord i bransens egen prisutdeling Gullfisken år etter år. det må ha vært før de laget den siden Lenke til kommentar
kosh Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 noken som har tenkt på at det kanskje berre er en parodi på nettet? og at den ikkje er seriøst meint? når du ser på sidene, og kva dei skriv, får du iallefall inntrykk av at den ikkje er seriøst meint Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Legg merke til Organisasjons nummeret dems. Dette er jo påkrevd å oppgi når man regger .no domener... Whoisproxy: $Revision: 1.5 $ (c)2001 ActiveISP % Kopibeskyttet, se http://www.norid.no/whois/kopirett.html % Rights restricted by copyright. See http://www.norid.no/whois/kopirett_eng.html Domain Information Domain Name................: newdeal.no Organization Handle........: NDDNA1O-NORID Registrar Handle...........: REG1-NORID Legal-c Handle.............: TVS1P-NORID Tech-c Handle..............: OS146P-NORID Zone-c Handle..............: OS146P-NORID Bill-c Handle..............: TVS1P-NORID Nameserver Handle..........: DELF1H-NORID Nameserver Handle..........: NISE1H-NORID Nameserver Handle..........: MORT1H-NORID Additional information: Created: 1999-11-15 Last updated: 2002-02-12 NORID Handle...............: NDDNA1O-NORID Organization Name..........: New Deal DDB Needham AS Organization Number........: 0 Post Address...............: Wergelandsveien 21 Post Address...............: Postboks 7084, Homansbyen Postal Code................: N-0167 Postal Area................: Oslo Country....................: Norway Phone Number...............: +47 22 59 32 00 Fax Number.................: +47 22 59 32 99 Email Address..............: [email protected] Dessuten, ifølge www.ddb.com, er kontakt adressen til NewDeal DDB i Norge: Norway - NewDeal DDB Wergelandsveien 21 P.O. Box 7084, Majorstua N-0306 OSLO Og det er ikke samme adresse som er opgitt i WHOIS databasen. Men, www.ddb.com (Site Map -> Global Offices -> Global Contacts) har linka til www.newdeal.no og tlf og fax nr stemmer, og Reklamens Hus sier også at www.newdeal.no er den riktige siden. Så det jeg tror er mest sansynlig, er at en eller annen Sys-admin har glemt å sette passord på en konto eller to :wink: Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 hahahaha!!!! Man skal være flink for å kunne lage en så *dårlig* side!!! Lenke til kommentar
mungo Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 samme tanken slo ned i meg. Dette må være en spøk. Et reklametrix. Og det virket jo overstadig bra! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Morsomste sida jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Sjekket ut noe info på den "flotte" siden, og navn osv stemmer. Dette er gjort med vilje. Noe så grusomt! Hører akkurat på en MIDI- versjon av "Yessir, I can boogie". Men, skjønner alle humoren? Lenke til kommentar
Marxxx Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Siden ser ut som om sønnen på 10 år, har fått lov til å lage hjemmeside for farens bedrift. Svææært amatørmessig, for å si det sånn. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Joa. Men hvis jeg skulle ha reklamert for mitt produkt, og jeg ikke hadde hørt om Gullfisken, ville jeg valgt et firma hvor hjemmesiden dems reflekterte kreativiteten dems. Sånn som den siden ser ut nå, ser det ut som om de ville ha lagd en reklamefilm på 2min, og kvalitet deretter. Men..det er min mening. NewDeal DDB lager for all del utrolige bra reklamer. Det skal dem ha. Har sendt mail til dem og spurt om det er et "seriøst" forsøk på å profilere selskapet. Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Dette kan da ikke være annet et ironisk ment. Siden inneholder jo omtrent alle feil som er mulig å gjøre på en webside. Blir akkurat som folk som går med de teiteste klærne, men fordi de gjør det så opplagt ironisk så blir det ganske morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå