Lene3 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hei, Jeg trenger matematikk 2my men siden noen idioter har forandret matematikk navnene til Matematikk X/T/P/S/R har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjöre. Hva er det nye navnet til Matematikk 2my? Lenke til kommentar
BannanMannen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 JEg tror 2my er det samme som matte S1, men jeg tar sikkert feil... Lenke til kommentar
Trondisk Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det nye navnet er Matematikk S1. S står for samfunnsfaglig matte Lenke til kommentar
BannanMannen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Men er det helt det samme som 2MZ 3MZ?? I praksis er det det, helt samme ting en lærer? 1KJEMI er for eksempel noe vanskeligere en 2KJ, fordi noen av tingene har blitt flyttet ned til naturfag... Samfunnsfagelig matte, rart navn,... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Skulle bare mangle at Kjemi 1 var blitt vanskeligere. Er jo 2 timer mer i uken enn 2kJ Lenke til kommentar
Trondisk Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Men er det helt det samme som 2MZ 3MZ?? I praksis er det det, helt samme ting en lærer? 1KJEMI er for eksempel noe vanskeligere en 2KJ, fordi noen av tingene har blitt flyttet ned til naturfag... Samfunnsfagelig matte, rart navn,... Vet ikke så mye om S1 og S2, men vet at R matten har blitt vanskeligere enn MX matten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå