Gjest Slettet+19283741 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg slutter i min nåværende jobb og lurer derfor på hvordan jeg stiller meg i forb. med feriedager som jeg har opparbeidet meg fra arbeidsåret 2007 (jobbet hele året). Og hvis sjefen min forteller meg at jeg ikke får tatt ut alle disse dagene, har jeg da krav på å få disse ubenyttede feriedagene utbetalt som lønn i stedet? Lenke til kommentar
Mjoellnir Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ja, du har krav på å få en dagslønn pr ubenytta feriedag. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 dette forutsetter at du faktisk er trekt for disse feriedagene i utgangspunktet da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 dette forutsetter at du faktisk er trekt for disse feriedagene i utgangspunktet da. Det har jeg ikke blitt såvidt jeg vet. Vi pleier å bli trekt for det i juni når feriepengene kommer. Er feriepenger noe man har arbeidet inn for året 2007 som skal utbetales 2008? Når jeg begynte fikk jeg nemlig ikke feriepenger for ferien jeg tok ut fordi jeg ikke hadde jobbet inn de 5 ukene fikk jeg fortalt. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 du tjener opp ferie året før. slutter du i jobben nå får du utbetalt alle feriepengene du tjente opp i fjor enten i sluttoppgjøret eller i juni. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 du tjener opp ferie året før. slutter du i jobben nå får du utbetalt alle feriepengene du tjente opp i fjor enten i sluttoppgjøret eller i juni. Takk. Da ble ting litt klarere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå