Can Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hei Hva er det beste blues/klassisk rock munnspillet for under 300 kr? Jeg skal ha et stemt i C.. Er ikke Diatonic best da? Isåfall, Hvilken modell? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Diakonisk munnspill med ti hull er nok hva du er ute etter ja. Selv har jeg et Hohner jeg er svært fornøyd med. http://www.hohnerusa.com/index.php?4 Jeg har den øverste modellen der. Fungerer ypperlig til mitt bruk. Får sikkert modeller med bedre lyd, men så var jeg nybegynner også da. Lenke til kommentar
Can Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg har den øverste modellen der. Fungerer ypperlig til mitt bruk. Får sikkert modeller med bedre lyd, men så var jeg nybegynner også da. Kjøpte du denne på internett eller musikksjappa? Den ser råkul ut ivertfall Hvor mye koster denne da? Hvilken modell er det foresten? Det står ikke... Følger det med eske? Endret 1. februar 2008 av Sigurds Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Diakonisk munnspill... Diakonisk??? Bare til salmebruk da eller....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå