gnaling94 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Når du har slettet en video / eller ett bilde fra Nokia N95 8gb, er det noen mulighet for å få tilbake disse? En papirkurv eller noe sånt? Hadde en video jeg gjerne sku ha skaffet meg tilbake, men jeg vet ikke om det går an. Vet du? Endret 31. januar 2008 av gnaling94 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Når du har slettet en video / eller ett bilde fra Nokia N95 8gb, er det noen mulighet for å få tilbake disse?Hadde en video jeg gjerne sku ha skaffet meg tilbake, men jeg vet ikke om det går an. Vet du? Vel, har du sletta den, så er den borte! Sikkert derfor mange enheter / gadgets spør deg 1 gang eller flere om "Er du sikker?" eller "Slette fil?". Tenk over det neste gang EDIT: Forskal på emnetittel; NOKIA N95 8GB: Gjenopprette slettede filer? Endret 31. januar 2008 av asbjohor Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Når du har slettet en video / eller ett bilde fra Nokia N95 8gb, er det noen mulighet for å få tilbake disse?Hadde en video jeg gjerne sku ha skaffet meg tilbake, men jeg vet ikke om det går an. Vet du? Vel, har du sletta den, så er den borte! Sikkert derfor mange enheter / gadgets spør deg 1 gang eller flere om "Er du sikker?" eller "Slette fil?". Tenk over det neste gang EDIT: Forskal på emnetittel; NOKIA N95 8GB: Gjenopprette slettede filer? Nei, fordi det er jo en smarttelefon og jeg tenke på noe som kunne lignet på en papirkurv eller noe sånt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå