EinarEriksen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Årets nye Touch-mobil har fått GPS og super-3G. Les mer Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Faktaboksene på første side bør oppdateres til riktig telefon Design og byggekvalitet Størrelse: 9,4 x 4,7 x 2,2 cm Vekt: 105 gram Form: Kamskjell Skjerm: 2,25 tommer Snarveistaster: Volumtaster, kameratast Kamera: Ja Uttak: Mini-USB, 2.5 mm minijack for lyd Ekstern antenne-uttak: Nei Pris: Ca. 2000 kroner Skjerm og menyer Skjerm: TFT, 16 700 000 farger Oppløsning: 240 x 320 punkter Operativsystem: S40 3rd Edition Meny: Rutenett/faner Tekst: T9 Firmware: 03.22 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Denne testen virker halvferdig. Alle faktaboksene er feil. Med i salgspakken til 6267 får du: Enda en feil! Det samme gjelder under bildene som er tatt med telefonen. Der står det kun "beskrivelse her".. Men ellers en grei test. Jeg personlig liker designet til den orginale Touch bedre enn denne. Endret 31. januar 2008 av Steffen_moss Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hei, og takk for tilbakemeldinger. Her har det skjedd en glipp, og feil versjon av testen har kommet ut. Den skal være i orden nå. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Dere gir kameraet 4.5/5 stjerner som dere enda rakker en god del ned på. Men på kommunikasjon der den har alt utenom IR, gir dere 3 stjerner?? Og her 'Utløsertasten er først og fremst for hard, og du må bruke mye kraft for å trykke den ned. Det er ikke et problem i seg selv, men det gjør at du får vanskeligheter med å holde kameraet i ro mens du knipser bilder.' Det skal være utløsertasten(e), og den i fronten trenger man ikke mye kraft på, da er det noe annet som feiler.. Endret 31. januar 2008 av B-QL Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Hm ... Jeg ser at denne telefonen får + for at den er "Lynrask". I så fall bør jeg få sjekket synet, for i den videoen på første side så jeg en skikkelig sirupsbombe av en telefon. Alt hakket jo, og den nettsidescrollingen var rett og slett horribel. Bildegalleriet likeså. Når noe er "Lynraskt" bør det nesten være et minstekrav at ingenting hakker eller gir antydning til lag. Endret 31. januar 2008 av Marasmus Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Bildet fra SAS.flybussen har jeg sett på en annen test Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Bare hos meg, eller virker det som om videoen slutter før han er helt ferdig? Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Bildene som er tatt med denne mobilen ligger i galleriet "Nokia 6267" Er ikke bildene tatt med HTC Touch Cruise? Eller har artikkelforfatter blingset litt her? Endret 31. januar 2008 av Mr_Jonez Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Bildene i testen er nøyaktig de samme som i testen av Nokia 6267 ja. Merkelig at dere faktisk presterer å gjøre så mye feil. Test etter test, artikkel etter artikkel... Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 I faktaboksen til kameradelen skryter dere av VGA oppløsning på video, men så klager dere på CIF oppløsning som maks etterpå. Antar det er CIF som faktisk er rett? Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Som de fleste har lagt merke til, så er det mye feil i denne testen. Her er det bare å legge seg langflat. Det har skjedd en feil som har gjort at feil versjon av testen har blitt publisert, og at versjonen av testen som var ment til publisering har blitt overskrevet. Vi jobber med å utbedre testen, og kan bare beklage at det rot her. Takk igjen for årvåken tilbakemelding. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Hei, Bildene og faktaboksen i testen har egentlig tilhørt Nokia 6267, og det er bare å beklage rotet. Det har også ført til at karraktergivningene (stjernene) i boksene har vært feil. Nå skal alt være oppdatert, og i den forfatningen testen egentlig skal ha blitt publisert i. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Fin test (sett bort fra feilene i begynnelsen, men det ser ut til å være utbedret nå). Var bare en ting jeg lurte på, hvorfor får en telefon som kan tilby alt av trådløs teknologi, samt bare skryt inne denne kriterien bare 3 stjerner her?? Å nyttefunksjoner da med sine 2 og en halv stjerne da dette var konklusjonen dere kom fram til: "Alt i alt er Touch Cruise en av de beste nyttemobilene du kan få tak i - om ikke den beste. Den har en masse avanserte funksjoner, som samtidig er oversiktlige og enkle i bruk. Det er i tillegg enkelt å surfe med mobilen, og super-3G sørger for at det går kjapt både når du surfer og laster inn e-post". Er dette også feil kanskje? Endret 1. februar 2008 av mobifil Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg vil ha tilbake print knappen i testene, slik at det går an å skrive de ut og ta med seg på toget hjem fra jobb. Dette er et savn....Ellers en knakende god mobil, hadde det ikke vært for at det er windows mobils system på den. grrrr, hater min HTC 710. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har ikke denne telefonen GPS? Isåfall hadde det kanskje vært kjekt å si noe om denne funksjonen! (Eller har jeg på en eller annen måte greid å overse dette?) Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Du har oversett dette. Om de da ikke har vært inne og editert noe siden sist da. Endret 1. februar 2008 av B-QL Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er det sånn å forstå at telefonen kun støtter minnekort på inntil 1 GB? Daniel Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er det sånn å forstå at telefonen kun støtter minnekort på inntil 1 GB? Daniel Antar at den, som alle andre nye HTC, støttar SDHC som gir mykje meir. Ellers synest eg det er rart at amobil gang på gang klare å gi minus for samme ting, og det til og med feilaktig: Av en eller annen grunn har ikke HTC gjort det spesielt enkelt å velge blant navnene og numrene som dukker opp. For å ringe til en av disse må du nemlig holde fingeren på navnet et lite sekund, og deretter velge taleanrop eller videoanrop i en rullegardinmeny ved hjelp av skjermen eller navigasjonstastene. Dette gjer ein enkelt ved å markera rett navn (enten ved å trykka på det eller å bla seg til det) og så eit trykk på grønn knapp. Å gi minus for manglande minnekort er og rart. Stort sett legg produsentane med eit kort som er for lite i alle fall og prisen på nytt kort er minimal. Lenke til kommentar
ostehovel Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Denne mobilen støtter minnekort på over 1 gb... jeg har forrige model og den har jeg en 8 gb minnekort i;D Til de som syns mobilen er TREG og Hakkete sjekk ut http://htcclassaction.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg