Noiz Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 har spilt i sånn 2 timer no og har nesten 200 gamescore... går det veldi fort heile veiene eller berre i starten? Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 har spilt i sånn 2 timer no og har nesten 200 gamescore... går det veldi fort heile veiene eller berre i starten? Har ca. 725 GS i spillet allerede. Singel-player achievementsene kommer rimelig fort. Det eneste som kommer til å være en smule tidskrevende er å klare "online-Challenges", samt finne alle "Bilboards, Super-Jumps og Smashes". Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg syns det gikk fort i begynnelsen, men nå er det lenge siden jeg har fått. Har are 2-300, og spilt i snart 10 timer. Har ikke gått inn for å klare achievements, da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) SAS1984: Noen tips til hvor man kan gjøre dobbel barrel spin? EDIT: Sorry, ble visst dobbelpost =/ Endret 31. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 SAS1984: Noen tips til hvor man kan gjøre dobbel barrel spin? EDIT: Sorry, ble visst dobbelpost =/ Vedlagt følger et kart, som indikerer hvor det er lettest å få "Barrel Roll" og "Flat Spin" achievementsene. Hoppet er markert ved en grønn pil. Kartet viser også alle Junk Yards, Paint Shops, Repair Shops, Gas Stations og Car Parks. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ah. Genialt. Nå kan jeg finne alle P-husa også. Tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå