steinrawr Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 jeg har fått denne feilkoden hver gang jeg prøver å logge på msn, dette har foregått i ei uke snart, og jeg har avinstallert og installert msn hver eneste dag. jeg har prøvd eldre versjoner men de ber meg laste ned den nyeste.. jeg får ikke lov til å bruke gamle msn programmer. -_- så, om ikke jeg finner noe svar hær hos dere, andre medmennesker blir jeg nødt til å bruke penger på å ringe å kjefte opp microsoft og få beskjed om at alt er min feil og at jeg må finne ut av det selv. brannmuren er IKKE problemet, ettersom at jeg ikke har noe brannmur på pc, ingen programmer som sperre e.l. og routeren min har støttet dette før, og andre PC-er får koble seg på msn i husstanden. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 skift til amsn, høres kanskje det samme som windows live messanger men det er fra en annen produsen og dermed slipper du alle problemene fra microsoft Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 se på denne side ( spesielt dato og tid, går mye igjen i svarene når man googler ): http://www.win-xp.no/Forums/viewtopic/t=28183.html lykke til Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 [22:41:21] Linda joins conversation hvordan fjerner man disse i aMsn? jeg gikk over til dette og sletta windows live messenger ettersom ingen av tipsene jeg har googlet fremm har virket.. Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 CTRL+P > Advanced > Show "leave/joins conversation"... Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har du sjekket at datoen på PC en din er korrekt og at tiden også er rett ? denne trenger nemlig og være rett for at du skal kunne logge inn på Windows live messenger Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Har du sjekket at datoen på PC en din er korrekt og at tiden også er rett ? denne trenger nemlig og være rett for at du skal kunne logge inn på Windows live messenger har skjekket det ja .. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 CTRL+P > Advanced > Show "leave/joins conversation"... aMsn reagerer ikke på ctrl-p! :S Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Da får du gå via Account > Preferences > Advanced > Show "leave/joins conversation"... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 se på denne side ( spesielt dato og tid, går mye igjen i svarene når man googler ): http://www.win-xp.no/Forums/viewtopic/t=28183.html lykke til p@age har nokk rett tror jeg. siden det er somoftes at dato og klokkeslett ikke er rett. det må være rett for at du skal komme deg på msn =) Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 se på denne side ( spesielt dato og tid, går mye igjen i svarene når man googler ): http://www.win-xp.no/Forums/viewtopic/t=28183.html lykke til p@age har nokk rett tror jeg. siden det er somoftes at dato og klokkeslett ikke er rett. det må være rett for at du skal komme deg på msn =) ja, men problemet er der fortsatt.. om klokken er feil ser den ikke ut til å ville rette seg opp på noen måter.. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 en liten ting til. hvordan hindrer jeg meldingsvinduene i å åpne seg hver bidige gang noen sier noe? helle samtalen popper opp hver gang noen sier noe, og dette er sinnsykt irriterende og forstyrrende. Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Account > Preferences > Session > When a contact opens a chat whit me I want it to be: Minimised/Iconified Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Account > Preferences > Session > When a contact opens a chat whit me I want it to be: Minimised/Iconified dette endrer ingneting problemet er der selv om jeg har haket av på ikke vis og minimer. Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Javel, men da har jeg ingen logisk forklaring på hva problemet kommer av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå