Zippi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hei Hva er forkjellen mellom: komplett OG Lefdal Lenke til kommentar
BlinkyBill Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) HeiHva er forkjellen mellom: komplett OG Lefdal Teksten tilsier at det skal være samme produktet, en MyBook Essential edition på 500gb. Essential edition betyr at den har 1 stk USB (2.0) port bak på. Bildene i annonsene er ulike...jeg trodde i utgangspunktet at dette var en feilbruk av bilde. Såvidt jeg visste er harddisken med grønn sirkel foran egentlig en Home edition. Men ifølge produktsiden til WD sjøl, så har også home edition en sånn avlang indikator foran. se http://www.wdc.com/en/products/products.as...amp;language=en Mulig de har oppdatert utseendet på home edition nå, for det var en grønn sirkel på dem tidligere. Et annet mulig svar på spørsmålet ditt er: 52 kroner Endret 31. januar 2008 av BlinkyBill Lenke til kommentar
Zippi Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 tusen takk for svar 52kroner + frakt lefdal here i come Lenke til kommentar
BlinkyBill Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 tusen takk for svar 52kroner + frakt lefdal here i come nja...en annen forskjell er at komplett har 2000+ på lager, mens Lefdal ikke har noen. Best å kjøpe fra komplett, tror jeg Lenke til kommentar
Zippi Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 ja jeg så det. men Lefdal Alna har den i butikken.........hvis ikke den koster mer i butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå