Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger råd fra menn. Hvordan blåse liv i et forhold?

Anbefalte innlegg

Istedenfor å fortsette å hijacke PUAtråden spør jeg her jeg. :) Hvordan blåser man liv i et forhold? Hvordan får jeg han til å "jakte" litt på meg igjen? Jeg er i et forhold (vi er begge i begynnelsen av tyveårene) som har sjanglet litt i det siste, men nå er ting på bedringens vei. Jeg savner dog litt av spenningen fra forholdets tidligere faser, og trenger noen triks fra dere menn til hvordan jeg kan få "vekket opp" kjæresten min litt.

PUA'er og andre med peil på sosiale "spilleregler" er spesielt velkomne til å svare.

BTW: Jeg har bestilt en bok som heter The Rules. Den skal vist tilsvare The Game, bare beregnet for kvinner? Noen som har lest denne boken og som vet om den er bra?

Endret av Miss_Page
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med at du overrasker han? Leste om ei som tok på seg kåpe over undertøyet, dro på jobben hans og overrasket han. Slike ting kan få opp piffen i forholdet tror jeg. Og mind-fuck kjæresten din med sosiale 'spilleregler' fra en bok virker som en dårlig løsning.

Jeg hadde bare blitt irritert hvis kjæresten min hadde prøvd å gjøre meg sjalu o.l.

Lenke til kommentar

Takk for tips! Vi har ikke økonomi til å reise noe sted akkurat nå, men en èndagsutflukt går kanskje an å få til. :)

Det er forresten ikke snakk om "mindfucking", og jeg har ikke tenkt til å prøve å gjøre han sjalu (han hadde gjennomskuet det glatt), men jeg vet det finnes små ting man kan gjøre i hverdagen, små forandringer i hvordan man oppfører seg som gjør forholdet bedre. Dessverre vet jeg ikke nøyaktig HVA man må gjøre... det var det jeg håpet på å få vite her inne. :thumbup:

Endret av Miss_Page
Lenke til kommentar

Sett av noen alene-kvelder til dere. Når dere har disse kveldene sammen, skal mobiltlf. stues bort i ei skuff, dørene låses og en eller annen film skal bli satt på. Kombiner gjerne dette med litt god mat, drikke og kos. Dette funket fint for meg og eksen en stund -- men.. ja, hun er nå eksen min :p

I tillegg syns jeg også at dere burde komme dere vekk litt. Kanskje låne ei hytte på fjellet, hvis dere kjenner noen som har det, og være borte en helg? :)

Endret av tOmma-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...