safags Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ok ganske lei nå. Dette har holdt på i snart 4måneder. Det er noen venner jeg har på xbox live som jeg ikke kan joine på div spill. Kan da feks en som er også venn i RL. Men hvis jeg bare tar: Join random match da funker alle. Begge har xbox live gold membership 12 måneders Begge har Open NAT. Begge har tatt godta/allow alt på family settings. Begge har åpna portene til xbox live både på routers og firewalls. Begge har Kabel Begge har Enablet UpNp Jeg har THOMSON ST546 (speedtouch) Og Min venn har også Thomson ST546 (speedtouch) Ja jeg vet at MS har hatt problemer med live siden jul for da fikk mange xbox og blablabla. Men det er ikke problemet kan spille alle andre spill på live MEN! kan ikke joine vennene mine og de kan heller ikke godta min invite og jeg kan ikke godta dems invite. Har prøvd å lage friends only og invites only, men til ingen nytte Hva skjer? Hva skal jeg gjøre er desperat ! Lenke til kommentar
JorgenDaDJ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Dere har dårlige uthastigheter, sry Lenke til kommentar
safags Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Dere har dårlige uthastigheter, sry Og det vil si? PING? Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det vil si at du har en ræva internett-oppkobling. Bytt til fiber. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Man kan ha rask linje inn, men treg ut (feks 5000/350 til nextgentel der 5000 er innlasting og 350 er utlasting). Om dette er problemet ditt vet jeg ikke. Endret 1. februar 2008 av elefant med bukser Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mest sannsynelig nett leverandøren. Samme sak med en kompis av meg. Vi bor i samme blokk. Samme nettleverandør. (Get / Chello ) Kan joine alle men ikke han. Sikker fordi vi bor i samme blokk med samme nettleverandør. Er vel noen porter som sperrer for oss da. Fra Get sin side. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvordan vet dere at han har dårlig linje? Btw. Jeg har selv bare 1856/384, og får spilt online helt uten problemer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 har 20000/1000, og likevel hender det at jeg opplever samme problem.. hos meg virker det litt tilfeldig Lenke til kommentar
JorgenDaDJ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Om begge har åpen NAT, så går det på nettverket eller nettverksleverandøren, ikke mye en selv kan få gjort Lenke til kommentar
safags Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 ok takker for alle svar ;D Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ta en speedometer test på http://www.hardware.no/speedometer Og post opp/nedlastingsresultater sånn at vi kan få bekreftet denne hastigheten din. Men ikke kjør limewire/bittorrent eller et annet internet explorer vindu når du tar testen Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 har dette problemet nå og da med en på vennelista mi.. det jeg gjør er å restarte ruter, så fungerer det. Ikke resette, men restarte. Strømmen ut i et halvt minutt Lenke til kommentar
Creamypeanutpanda Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har akkurat samme problemet. Jeg kan ikke joine eller bli joinet av to av vennene mine, verken i en chat eller spill. Jeg river meg i håret "Din nedlastingshastighet er: 4733 kbit/sekund." "Din opplastingshastighet er: 564 kbit/sekund." Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Dette er dessverre ett problem som MS har hatt siden Xbox Live kom, hender av og till att jeg ikke klarer å koble meg til deres spill og omvendt, men noen ganger fungerer dette helt smertefritt, vi har diskutert dette også og syntes det er ett veldig irriterrende problem som har vært der siden Live tjenesten startet. Prater både xbox og 360 her. Lenke til kommentar
JorgenDaDJ Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Er vel bare de som har satt lista litt for høyt ang internetthastigheter. Jo bedre uthastighet, jo flere games kan du joine. Lenke til kommentar
safags Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Noen som kan gi noen sider om noen bra nett? over 16000/700 Og helst under 500kr Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 får 16000/700 fra telenor for 399, holder det? Lenke til kommentar
safags Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 samme lurer jeg på å. Men også Prøv bare å enable UpNp med xbox live enablet og ikke ha Portforward på firewallen. UpnP og Portforward på firewall = krøll. En fyr sa det kanskje kunne løse problemet. Skal sjekke det ut må bare få kameraten min til å komme online xD Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Edit: har 16000/700 fra Telenor, det holder i massevis! Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Noen som kan gi noen sider om noen bra nett? over 16000/700 Og helst under 500kr Vet Ventelo har et tilbud om 20mbit til 399,- med gratis trådløs router... Men hvor rask lija di faktisk blir avhenger vel litt av hvor nærmeste sentral er i forhold til der du bor. legg inn navn, nr og adresse hos www.bredbandsguiden.no, så ringer de deg. De finner de beste tilbudene til deg osv. De var grei hjelp for meg i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå