Gå til innhold

Xbox Live Problemer. Ikke hva du tror det er.

safags

Anbefalte innlegg

Ok ganske lei nå. Dette har holdt på i snart 4måneder. Det er noen venner jeg har på xbox live som jeg ikke kan joine på div spill.

Kan da feks en som er også venn i RL. Men hvis jeg bare tar: Join random match da funker alle.

Begge har xbox live gold membership 12 måneders

Begge har Open NAT.

Begge har tatt godta/allow alt på family settings.

Begge har åpna portene til xbox live både på routers og firewalls.

Begge har Kabel

Begge har Enablet UpNp

Jeg har THOMSON ST546 (speedtouch)

Og Min venn har også Thomson ST546 (speedtouch)

Ja jeg vet at MS har hatt problemer med live siden jul for da fikk mange xbox og blablabla. Men det er ikke problemet kan spille alle andre spill på live MEN! kan ikke joine vennene mine og de kan heller ikke godta min invite og jeg kan ikke godta dems invite. Har prøvd å lage friends only og invites only, men til ingen nytte

Hva skjer? Hva skal jeg gjøre er desperat !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mest sannsynelig nett leverandøren. Samme sak med en kompis av meg. Vi bor i samme blokk. Samme nettleverandør. (Get / Chello ) Kan joine alle men ikke han. Sikker fordi vi bor i samme blokk med samme nettleverandør. Er vel noen porter som sperrer for oss da. Fra Get sin side.

Lenke til kommentar

Dette er dessverre ett problem som MS har hatt siden Xbox Live kom, hender av og till att jeg ikke klarer å koble meg til deres spill og omvendt, men noen ganger fungerer dette helt smertefritt, vi har diskutert dette også og syntes det er ett veldig irriterrende problem som har vært der siden Live tjenesten startet. Prater både xbox og 360 her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

samme lurer jeg på å.

Men også Prøv bare å enable UpNp med xbox live enablet og ikke ha Portforward på firewallen. UpnP og Portforward på firewall = krøll.

En fyr sa det kanskje kunne løse problemet. Skal sjekke det ut må bare få kameraten min til å komme online xD

Lenke til kommentar
Noen som kan gi noen sider om noen bra nett?

over 16000/700 Og helst under 500kr :D

Vet Ventelo har et tilbud om 20mbit til 399,- med gratis trådløs router... Men hvor rask lija di faktisk blir avhenger vel litt av hvor nærmeste sentral er i forhold til der du bor.

legg inn navn, nr og adresse hos www.bredbandsguiden.no, så ringer de deg. De finner de beste tilbudene til deg osv. De var grei hjelp for meg i hvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...