Gunner7 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Halla Nettopp laga en ny trailer... om ferieturen til London 07... en svært liten trailer forøvrig ;p Er helt klar over at den er helt amatør laget og sikkert null point osv, men fikk bare lyst til å leike med videoredigeringsprogramme mitt... Kan gå veldig fort i svingene på slutten, det er jeg helt klar over men sånn ble det bare ;p Feedback hadde vært fint, men plis ikke ta i, er 100 % klar over at den ikke er bra! http://youtube.com/watch?v=ydGw1qrG484 Takker, G7 Endret 31. januar 2008 av Gunner7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 hvordan program bruker du ? spennende trailer THE GUNNERS <3 Lenke til kommentar
Gunner7 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Sony Vegas 7 ;p + litt After FX. Arsenal<3 flere kommentarer? Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du er 100% klar over at den ikke er bra? Det kan du ikke være, da hadde du ikke lagt den ut her:P Å lage en trailer om en ferietur høres ganske dølt ut egentlig, men jeg synes traileren ble sinnsykt fet! Jeg fikk liksom lyst til å se mer fra ferieturen deres:P Stå på! Du har redigeringsskillz... lol Lenke til kommentar
Gunner7 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Du er 100% klar over at den ikke er bra? Det kan du ikke være, da hadde du ikke lagt den ut her:P Å lage en trailer om en ferietur høres ganske dølt ut egentlig, men jeg synes traileren ble sinnsykt fet! Jeg fikk liksom lyst til å se mer fra ferieturen deres:P Stå på! Du har redigeringsskillz... lol Jeg mener, den er ikke nå super greier, liksom ;p En annen her på forumet som jeg kjenner (navngir ikke) mente han ikke fikk lyst til å se filmen i det hele tatt Tusen takk! Flere kommentarer? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Dette synes jeg var relativt bra. Du virker som om du har oversikt over mulighetene i redigeringsprogrammet og kan bruke dem. Innholdet i seg selv fortalte meg lite, kun at du har besøkt London og muligens vært på fotballkamp (Arsenal). Det er jo ikke alltid det er redigeringsmulighetene som stopper kreativiteten. Det er vel historien (manus) og hvordan dette skal vises som er den store utfordringen. Derfor er det viktig å tenke gjennom hva du ønsker å vise når du driver på men selve filmingen. Likevel har du kontroll på dette. Fortsetter du slik, så kan du om en stund lage lengre filmsnutter. Lenke til kommentar
Gunner7 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Takk folkens, flere kommentarer? Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Mye kule effekter du har der... Alt en trailer trenger.. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Synes den mangler et klimaks, et hint om hvordan filmen vil utvikle seg. = ) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Veldig bra redigert, men den ga liksom ingen mening . Lenke til kommentar
Gunner7 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 hehe, enig... noen flere kommentarer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå