Gå til innhold

Bukse fra smartguy


Anbefalte innlegg

Kjøpte en bukse fra smartguy, men måtte opp 1 størrelse i livet pga. de hadde ikke min størrelse. Noe som viste seg å være alt annet enn vellykket. Derfor, hvis noen har tenkt til å bestille den buksa selv kan dere heller kjøpe min, for 300kr inkl. frakt.

 

Buksa er varenummer "14044" link: http://www.smartguy.dk/outlet/VisVare.asp?ID=14044&mid=0

 

 

Beklager hvis dette strider mot forumreglene men synes det er tungvint å sende i retur.

 

EDIT: Størrelsen er 33/34

Endret av kverna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du kan alltids gå til en skredder med den, men det koster kanskje nesten like mye som buksa gjorde :)

Har jeg faktisk ikke tenkt på i det hele tatt.. Jeg kan jo sy den inn. Nå blei jeg nesten flau.

 

Siden det er en mulighet, burde jeg sy inn litt og litt på flere steder eller ta alt fra ett parti ? Sier seg kanskje selv men

Lenke til kommentar
du kan alltids gå til en skredder med den, men det koster kanskje nesten like mye som buksa gjorde :)

Har jeg faktisk ikke tenkt på i det hele tatt.. Jeg kan jo sy den inn. Nå blei jeg nesten flau.

 

Siden det er en mulighet, burde jeg sy inn litt og litt på flere steder eller ta alt fra ett parti ? Sier seg kanskje selv men

 

er ikke sikker, men er bare å ta en tur innom nærmeste skredder og høre med dem :) jeg har gjort det selv og syns det funker bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...