dTd Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hallo, har lenge vurdert sterkt om jeg ikke skal bestille noen klær fra usa, og nå er jeg rimlig sikker på at jeg har lyst til det, så har jeg klart å finne frem til en butikk som har fint utvalg og grei frakt, http://www.tactics.com , men lurer da på om noen har erfaringer derifra? Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Heisann! Ble det så du bestillte noe eller? Jeg vurderer også og kjøpe noe herfra, men lurer på om noen har noen erfaringer fra tactics.com? Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 En kompiss kjøpte skijakke derfra, og var visst fornøyd. Varene hadde også kommt frem kjapt og greit Kan også anbefale Dogfunk.com Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 En kompiss kjøpte skijakke derfra, og var visst fornøyd. Varene hadde også kommt frem kjapt og greit Kan også anbefale Dogfunk.com Ok, takk for svaret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå