Gjest Slettet+231324246 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Har funnet en mistenkelig fil under C:\Documents and Settings\NetworkService\Application Data\Microsoft\CryptnetUrlCache\Content. Den heter 7B2238AACCEDC3F1FFE8E7EB5F575EC9 og er en System File. Oppdaget den fordi mappene under Documents and Settings har multiplisert seg og jeg vil gjerne bli kvitt det som ligger der. Hva skjer om jeg sletter alt som ligger i Documents and Settings? Har blant annet to mapper med henholdsvis 4,90GB og 2,21 GB. Det som tar mest plass i disse mappene ligger i Identities under \Local Settings\Application Data\Identities. Er det noen som vet om dette kan slettes uten at jeg får problemer? Lenke til kommentar
Olaka Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg ville scannet den, med AVG eller noe. Jeg hadde ikke slettet alle filene!;D Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 ikke at jeg egentlig vet om det vil hjelpe, men gi oss en hijack this log, så kan det hende noen får noe ut av det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå