culty Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Nå er det utrolig lenge siden dere har gitt ut noen ordentlige overklokkings artikler, som "OX GeForce3 Ti200". vil gjerne se mer slikt. "Push the envelope" heter det på engelsk. Det er ganske kjedelig å lese om hvordan man monterer ett gjennomsiktig plastlokk på en psu. Derimot er det mye mer interesant å se hvor mange Mhz ett GF4 tåler før det sier natta!, eller hvor langt en pc med vapochill på cpu,chip, gpu, og minne hadde overklokket. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg er helt enig, men ettersom vi i alle hovedsak driver Overklokking.no på fritida er det begrenset med tid og penger. Noen flere medarbeidere kan nok hjelpe til med det. Forøvrig har vi en del interessante ting på gang utover senvinteren. Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Det har blitt lite overklokking i det siste, ja. Men om ikke lenge kommer det en artikkel jeg tror dere vil finne interessant. Radeon 9500, sier det dere noe? Lenke til kommentar
culty Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Radeon9500 er gammelt nytt.. Hva med å ta ett gf4400 og se hvor langt det går vist du har den vifteløse zalman kjølern på, og på toppen av det vapochill. Ok kanskje det blir litt overkill, men visst det var vannkjøling istedet? Personlig tror jeg det hadde blitt en suksess. Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Det er sånn jeg har gjort det... har èn stor kjøleribbe som går over GPU og minne på grafikkortet og så oljekjølt den igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå