toktok Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hei, treng ny tlf og ønskjer meg - WiFi - Trykksensitiv skjerm - Fullt tastatur - God mailfunksjon - Kalender med god funksjonalitet S730 hadde vore eit godt val hvis den hadde hatt trykksensitiv skjerm. Likeeins TouchDual dersom den hadde hatt WiFi (d'oh!) Er det nokon med betre kjennskap til andre merke som har nokre forslag? Evt HTC-modellar eg har oversett? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 htc tytn 2 ? (har ikke testet den, så har ikke noe å si om den;) ) Lenke til kommentar
toktok Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 htc tytn 2 ? (har ikke testet den, så har ikke noe å si om den;) ) Takk for svaret. TyTn II, hm, den er schwær. Og så må eg pante alle flaskene mine først. Eigentleg trur eg at det eg ser etter er ein S730 med trykkjensleg skjerm. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Ville sett på Touch Cruise om jeg hadde vert deg. Selv om den ikke har fulltastatur. Endret 2. februar 2008 av +Newborn+ Lenke til kommentar
toktok Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Ville sett på Touch Cruise om jeg hadde vert deg. Selv om den ikke har fulltastatur. Takk for svar. Hm. Ser for meg at når eg får moglegheita så blir epost 'on-the-go' ein vesentleg del av bruken. Ville det funke med Touch Cruise? Pluss, veit du kor bra Touch-serien er på å takle etterinstallert programvare (oppslagsverk o.l.) ? Sony Ericsson P1i? Takk for svar. Har du erfaring med den? Korleis er skjermen? Går det greit å legge inn nye program på den? Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Takk for svar. Hm. Ser for meg at når eg får moglegheita så blir epost 'on-the-go' ein vesentleg del av bruken. Ville det funke med Touch Cruise? Pluss, veit du kor bra Touch-serien er på å takle etterinstallert programvare (oppslagsverk o.l.) ?Takk for svar. Har du erfaring med den? Korleis er skjermen? Går det greit å legge inn nye program på den? Et er neppe noen annen mobilserie som takler E-post og etterinstallerte programmer bedre, pungtum! Tobias Endret 3. februar 2008 av TobiasAbrahamsen Lenke til kommentar
havfal Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Sony Ericsson P1i? Takk for svar. Har du erfaring med den? Korleis er skjermen? Går det greit å legge inn nye program på den? Jepp. brukt den i noen måneder. Programmer er ingen problem, og skjermen er stor og lyssterk. Touchen fungerer godt, og man kan utføre en god del oppgaver kun med tommelen eller rullehjulet på siden (jeg brukte dette mest). Når det gjelder HTC-telefoner skal jeg ikke uttale meg så mye siden jeg ikke har brukt en av disse telefonene aktivt over tid, men det jeg har prøvd er veldig bra. Touch Cruise nevnes som en god kandidat, men den mangler jo det tastaturet. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Angående tastatur på HTC touch, så finnes det vell ett som kommer opp på skjermen? Regner med en må bruke stylusen på det kanskje. Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Angående tastatur på HTC touch, så finnes det vell ett som kommer opp på skjermen? Regner med en må bruke stylusen på det kanskje. De fleste av oss som har HTC Touch bruker IKKE stylusen til å skrive meldinger ol. Det finnes massevis av software-tastaturer som er så store at det fungerer fint å skrive med finger eller neilen. Tobias Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Anbefaler Apple iPhone. Neimenn.. Der var du igjen! hehehehe.. Men men.. Slå deg løs! Lenke til kommentar
B25S Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Anbefaler Apple iPhone. Neimenn.. Der var du igjen! hehehehe.. Men men.. Slå deg løs! ...Å der har vi han som ikke har hørt om noe bedre enn HTC, og kan derfor ikke anbefale noe annet! Men, men. Om du virkelig vil anbefale folk til å kjøpe noe dyrere og dårligere, så versågod. Men nå har jeg sagt det, prøv noe annet enn HTC. Man skulle trodd du hadde blitt fortalt av dine foreldre at HTC er noe helt spessielt bra. Endret 9. februar 2008 av asbjohor Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Anbefaler Apple iPhone. Neimenn.. Der var du igjen! hehehehe.. Men men.. Slå deg løs! ...Å der har vi han som ikke har hørt om noe bedrer enn HTC, og kan derfor ikke anbefale noe annet! Vel, jeg anbefaler bare folk til å gjøre et godt kjøp. ...nei.. du presser det på folk. iPhone er vel det produktet som har fått mest PR gjennom tidene, så jeg tror folk har hørt om den. Så den spammingen din kan vi fint leve uten. Og jeg har aldri sagt at det ikke finnes noe bedre enn HTC. Min HTC er for øyeblikket hos Delta Service grunnet "over modding" fra min side, så den døde. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg presser ikke folk, minner bare på at iPhone er et alternativ. Det er jo en ganske fancy telefon også. Samtidig som jeg anbefaler iPhone, akkurat som at du anbefaler HTC. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Joda, joda.. iPhone er fancy ja. En kompis har den. Helt grei synes jeg, men er litt for "simpel" for meg. Jeg er "hardcore" typen, som helst vil hacke og modifisere hele shiten.. Så derfor havnet jeg opp med HTC og WM6. Og ja. Som nevnt er mobilen min på verksted nå. Og nå vet du hvorfor. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå