Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dataen er treig

Anbefalte innlegg

Jeg har en laptopp HP Pavilion dv6000.

Problemt er at den har blitt veldig treig, jag har hatt den siden slutten av oktober.

Der den sliter mest er i spill som Team Fortress 2 og BF2 spill som tidligere ble kjørt uten problemer, særlig TF2 men nå må jeg dra grafikken helt ned for å ha kjangs til å spille det, jeg skjønner det bare ikke. Jeg vet ikke helt hvordan noen her kan hjelpe, jeg har kjørt x antall virusskanninger og alt som er, uten at det har hjulpet.

Noen som kan ha peiling på hva som er mongo?

Spesifikasjonene er:

AMD TURBIN 64X2 MOBILE TECH.. 2.0 Ghz

2048MB DDR2 SDRAM

Nvidia GeForce GO 7200

Og ikke si at den bare er for dårlig, for det kan den ikke være, spilla funka som fint før!

Endret av Entertainment
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(Nesten) alle maskiner blir treige etterhvert. Uansett, ting du kan prøve er:

• Fjerne startupprogrammer du ikke trenger.
  • Avinnstallere programmer
  • Kjøre CCleaner; generell opprydding
  • Er det prosesser som kjører mens du spiller? Viruskontroller, nettleser etc.
  • Eventuelt innstallere Windows på nytt

Skal også finnes en "Hvordan få bedre ytelse"-tråd i forumet, men den fant jeg ikke.

Lenke til kommentar

nei dessverre. recovery = formatering. men dersom du har en exttern disk så kan du bare flytte det over der.

men det tar ikke så lang tid å brenne 5 dvd plater. på 16x brenning så brenner du en full dvd på under 5 min (dersom jeg ikke husker feil.

jeg er glad jeg ikke trenger å brenne ut det jeg har lagra her, det er snakk om over 1TB :p

gleder meg til blu-ray blir billigere og kommer med minst 50gb plater. da skal det brennes ut en del for å si det sånn :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...