Gå til innhold

Har du fått regning fra Nutel/Advokat Sylte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dessverre må vi nok belage oss på å betale:

I følge Forbrukerrådet er det ingenting som tyder på at advokatkontoret Sylte ikke har rett til å kreve inn betaling for mobilbruken, på vegne av sin klient.

- Det kunden har nyttegjort seg hos Nutel, det skal han betale for, sier underdirektør i Forbrukerrådet, Ole Asbjørn Lie, til Dagensit.no.

(se http://www.dagensit.no/mobil/article1305191.ece )

Så vidt jeg har forstått så er det bare forbruk som er fakturert eller fastpris frem til abonnementet ble stengt?

Så du er tilbake for å markedsføre or Nutel??? Det er ikke lov å markedføre på forum. Du deltar kun når det er nsakk om nutel og m.m.

Lenke til kommentar
Dessverre må vi nok belage oss på å betale:

I følge Forbrukerrådet er det ingenting som tyder på at advokatkontoret Sylte ikke har rett til å kreve inn betaling for mobilbruken, på vegne av sin klient.

- Det kunden har nyttegjort seg hos Nutel, det skal han betale for, sier underdirektør i Forbrukerrådet, Ole Asbjørn Lie, til Dagensit.no.

(se http://www.dagensit.no/mobil/article1305191.ece )

Så vidt jeg har forstått så er det bare forbruk som er fakturert eller fastpris frem til abonnementet ble stengt?

Så du er tilbake for å markedsføre or Nutel??? Det er ikke lov å markedføre på forum. Du deltar kun når det er nsakk om nutel og m.m.

Hvilken relevans har det eventuelt i forbindelse med den posten? Jeg kan ikke se noe som er feil, annet enn at en ikke nevner motregning.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

*se min post to hakk oppover*

Det har gått 17 dager, og jeg har ikke hørt noe mer fra Sylte. Han har vel andre SAKER å ta seg av da... Sender kanskje en mail til han i morra der jeg, ettersom jeg ikke har hørt noe, anser saken som avsluttet fra min side.

Dette er mailen jeg fikk 10. februar:

Vedrørende sluttavregning NUTEL

Dette er en bekreftelse på at vi har mottatt mail fra Dem med innsigelser

mot kravet. De vil motta en nærmere tilbakemelding innen 14 dager etter

mottak av denne bekreftelsen. Kravet vil inntil da bli stilt i bero.

Med vennlig hilsen:

ADVOKATFIRMAET SYLTE

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861
Det har gått 17 dager, og jeg har ikke hørt noe mer fra Sylte. Han har vel andre SAKER å ta seg av da... Sender kanskje en mail til han i morra der jeg, ettersom jeg ikke har hørt noe, anser saken som avsluttet fra min side.

Sitter med litt samme følelse, men jeg har ikke hørt noe som helst, via mail eller post, angående det svaret jeg sendte dem. Har ikke hørt noe videre om deres pengekrav, eller mine krav stilt i brevet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...