Gå til innhold

Oss som elsker stormer

L4r5

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært ute og tatt bilder av Tuvas herjinger i dag?

Har ikke noe bra fungerende kamera her nå så har ikke fått tatt bilde selv.

Har bare vært ute og nyti den deilige stormen.

Det er noe nesten erotisk ved å la vinden og regnet sveipe over seg i ville kast. Bare lukke øynene og nyte det ville været.

Se ut over havet som kommer vilt og vakkert mot deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et kraftig stormsenter i Nordsjøen, som har fått navnet Tuva, gir kraftig vind i Sør-Norge både torsdag og fredag. Årsaken til ekstremværet er sørlig vind opp i full storm på Sørlandskysten og østover mot svenskegrensen på torsdag. Også fjellstrøkene og i Trøndelag er det ventet kraftig vind. I tillegg er det ventet store nedbørsmengder torsdag og fredag og fare for flom i Agder og Østfold. Fredag går lavtrykket inn over Sør-Norge og gir nordvestlig liten storm på Vestlandskysten. Nord-Norge får langt roligere vær, men et polart lavtrykk er på vei mot Troms i løpet av torsdag og kan gi kraftige snøbyger her og periodevis opp i nordvest sterk kuling.

Ser ut til at dere fikk alt det gøye. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hørte vinden og snøen piska mot vinduet i natt, litt tungt å sove, men det var da sykt herlig.

Storm <3

Tuva <3

Lenke til kommentar

Vilt vær? What? Bor i Drammen, og har besøkt dama i Ålesund nok ganger til å ha erfart at vi på østlandet kan egentlig bare holde kjeft og ikke klage over dårlig vær! ;)

Det regner mye, og jeg ble kliss våt og sleit med å puste (har astma) pga. all vinden, men gud som jeg elsker sånt! =)

Skulle gjerne sett noen bilder av det aller verste! Det kan jo hende det ikke er så veldig ille her. Vil ha mer storm. :cry:

Lenke til kommentar

hmm, skal ned gårn i mårra og ta bilder av skadene som skjedde tidligere idag, taket blåste av den ene låven..

Det er noe nesten erotisk ved å la vinden og regnet sveipe over seg i ville kast. Bare lukke øynene og nyte det ville været.

jeg er så heldig at jeg har en nedlakt slalom bakke innpakka i tykk skog litt oppi fjellet her jeg bor, så av og til når det er mye regn og sterk vind ute så fyller jeg mp3 spillern med ekte norsk black metal og går opp på toppen av bakken, setter meg ned og slenger på musikken, lukker øynene og nyter vinden og regnet som herjer rundt meg :love:

Lenke til kommentar

Jeg elsker stormvær, lyn og torden :D Det er noe med de enorme naturkreftene som gjør meg forbauset og beundrende.. Jeg synes det er utrolig morsomt å være ute når stormen herjer på sitt verste :p Man blir ihvertfall frisk og rask og våken av å være ute i en storm, pluss at man får mange interessante frisyrer uten å måtte dra til frisøren!

Nå synes jo jeg det er gøy å være ute i regnet også da, så jeg er kanskje litt unormalt glad i annet vær enn bare varme og sol.. :) sol er kjedelig.. digg ja, men kjedelig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...