Uknuselig Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Hei Hvordan skal få åpnet en xml fil fra msn? Det er en logg derifra som jeg har hentet fra en anna pc. Jeg må vite hva som står der. Det eneste som kommer opp når jeg prøver å åpne den er: XML-siden kan ikke vises Kan ikke vise XML-inndata ved hjelp av XSL-stilark. Rett opp feilen og velg deretter Oppdater eller prøv på nytt senere. -------------------------------------------------------------------------------- Ingen tilgang. Noen som har nått forslag? Det her er svært viktig! Endret 31. januar 2008 av Skagen Utbedret emnetittelen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 xml filer er ren tekst, så de kan åpnes i f.eks Notepad. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 da kommer det bare masse drit opp. klarer nesten ikke lese ka som står der Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Åpne de i en nettleser, f.eks Internet Explorer. Det fungerer utmerket hos meg, og du slipper å analysere markup language for å lese loggene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå