Glenn Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tele2 har lansert et nytt mobilabbonement, Tele2 One. Du ringer for 1 øre pr. sekund. En direkte kopi av Chess sitt nye abb med andre ord. http://www.tele2.no/privat/mobil/abonnement/one/ Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Ooops, feilpost. Endret 31. januar 2008 av Glenn Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Minimumsfakturering 99,- per mnd.Hadde den vært 49kr,så hadde jeg portert. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Brukte telepriser.no og fant ut at jeg tjener på å bytte fra Champion til One, så da har jeg nettopp gjort dette Penger spart Lenke til kommentar
gunny Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Amobil eller Tele2 sier det er i telenor's nett, men det må vel være en sannhet med modifikasjoner.... Tele2 porterer jo over til netcom i disse dager. Har selv vært tele2 kunde og har vært fornøyd med det, helt til de skulle over på netcom sitt nett. Ikke noe galt med netcom men her i såkalte grisegrente strøk, er faktisk telenor best. Derfor må de som ikke bor i byer, eller større steder om å tenke på det med dekning til de forskjellige selskaper. Lenke til kommentar
Panasony Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har hatt såkalt Netcom BusinessTalk Basic gjennom Ownersbuy.no i en årrekke * 0,46 oppstart * 0,57 sms og per minutt * 57,- i måneden Alle med det abb. burde gjøre som meg og bytte over til dette, for nå er det endelig masse penger å spare for storforbrukere på å dra fra Ownersbuy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå