Pherol Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Heihei alle sammen... Først og fremst vil jeg si at jeg er 14år, blir 15 i april, så det ikke blir noen missforståelser. Jeg har falt for en jente. vel du kan jo si det slik at jeg klarer så vidt og komme meg opp på morningen, siden jeg ligger netter på netter våken pga. henne. Tenker på henne heletiden, kjenner henne godt og vi er gode venner. MEN. Hun er veldig mye sammen med en annen kar som hun sier ikke kommer til og bli sammen med, og det har ikke skjedd noe mellom dem. Men forrige uke så inviterte jeg henne på filmkveld med pizza og totalt slappe av kveld, men hun sa at hun måtte snakke med (La oss bare kalle han Jonas) Jonas siden de hadde snakket om og møtes. Igjen... Jo da og dessverre så har hun begynt og kutte meg ut, og jeg tror det er fordi jeg er en feiging som ikke turte og si hva jeg følte før hun fikk vite det selv. Å når jeg snakket med henne i dag avlyste hun kvelden for Jonas, og jeg sitter her med en usikker følelse. Jeg er utrolig redd for og snakke med henne om det, siden jeg redd for at hun vil kutte meg helt ut, og ikke vil snakke med meg lengre. Kan dere komme med noen tips om hva jeg skal gjøre? jeg ser henne utrolig mye siden vi er i en revy sammen og går på samme skole, så jeg tror det vil bli vanskelig og prøve og ikke tenke på henne. Beklager vis dette er veldig uleselig men jeg er kanskje lei meg akkurat nå og tenker ikke helt klart. Foresten, litt historie bak dette er i en tråd kalt "Jenta er opptatt" Eller noe slikt. Men det var en misforståelse. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 vel... Den som intet våger intet vinner. Flere fisk i havet om det skulle vise seg at hun ikke føler det samme, du er tross alt bare 14år, så du får tidsnok møtt ei bedre om det ikke skulle være dere to. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Vel, jeg er fult klar over det, men akkurat nå er hun det viktigste for meg, og jeg vil ikke at hun skal være det! Kunne det være en idea og prøve og date noen andre for og glemme henne? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tror det er bedre å holde på henne som en venn siden det sansynligvis ikke kommer til å skje noe. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Får se hva som skjer. Håper hun ikke reagerer veldig når jeg forteller henne det selv... Må jo gjøre det engang anyways. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Altså hvis du vil fortelle henne dette for å lette ditt hjerte så vær så god, men hvis du gjør det i håp om at hun vil plutselig få de samme følelsene for deg som du har for henne så drit i det. Ikke gå gjennom det stresset, for sjangsene er minimale. For meg så virker det som hun allerede prøver å kutte ut kontakten uten å såre deg (selvom det aldri fungerer). Hvis du derimot vil beholde henne som venn så IKKE fortell henne det, prøv heller å få øynene opp for andre potensielle kjærester, hvis hun ser deg prøve deg på andre så tror hun at du ikke liker henne på den måten lenger og vil vise mer interesse for deg, som venn. Endret 31. januar 2008 av Saykin Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Takk for utfyllende svar saykin. Dette var det jeg trengte og vite :> Vel, er ikke helt sikker på hva jeg kommer til og gjøre enda. Jeg vil gjerne få det av hjertet men vil ikke miste henne som en venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå