wingardium Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hmm... er dette virkelig sant eller omvendt psykologi? Har ennå dårlig samvittighet etter det jeg gjorde mot companioncube Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Har storkost meg med Portal siden det kom ut. Noen ekstra brett vil bli konge. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Helt konge hadde det vært med en "fortsettelse" eller en ett nytt plott. Jeg spillte Portal uten å vite noe annet om det enn hovedprinsippet med portal-gun'en.. Jeg trodde det bare var ett "puslespill", og VELDIG positivt overrasket da jeg holdte på å dø ^^ GENIALT var spillet. Håper på en #2! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Valve er kanskje det eneste spillselskapet som bare har gitt ut bra stuff, så ser fram til dette ja. Men hva med en kombinasjon? Altså Portal-gunneren i Episode 3. Det hadde vært noe... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Valve er kanskje det eneste spillselskapet som bare har gitt ut bra stuff, så ser fram til dette ja. Men hva med en kombinasjon? Altså Portal-gunneren i Episode 3. Det hadde vært noe... Det kommer Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Valve er kanskje det eneste spillselskapet som bare har gitt ut bra stuff, så ser fram til dette ja. Men hva med en kombinasjon? Altså Portal-gunneren i Episode 3. Det hadde vært noe... Vil nok si at Blizzard også hører til den kategorien (av de selskapene som har gitt ut en del spill). Hvis du vil ha både skyting og portaler er kanskje Prey noe for deg. Syntes det var et veldig bra spill selv om det kanskje ikke kan måle seg med Half-Life-serien. Lenke til kommentar
Waaghals Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 En eventuell oppfølger/tileggspakke til Portal blir saker. Det eneste som er litt trasig er at Valve er så perfeksjonistiske at vi ikke ser oppfølgeren før i 2010 Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vil heller ha et knall bra Ep 3 i 2010 enn et helt ok et i 2009 Ble så revet med i ep 2 at det ikke er måte på, valve får allt annet til å se amatørmessig ut... Det at portal som også var sykt nice samt geniale TF2 er jo bare overkill x 100 Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg Elsker alt av Half-Life, skal faktisk tatovere HL logoen (den med A lignene i sirkel) på skulderen;) Men er så hekta på Duke Nukem Også, så det blir nok et atom merke tatovert på sida på ryggen eller på eine sida av brystkassa:P Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg Elsker alt av Half-Life, skal faktisk tatovere HL logoen (den med A lignene i sirkel) på skulderen;) Men er så hekta på Duke Nukem Også, så det blir nok et atom merke tatovert på sida på ryggen eller på eine sida av brystkassa:P Det er en lambda. Ellers blir det jo interessant å se med disse nye brettene, portal var jo kult men kort, er det et helt eget spill, så vet jeg ikek hvor mye jeg egentlig gidder å betale for det. AtW Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 YEAH! Portal har blitt en av favorittspilla mine, håper den blir enda større og lengre enn før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg