jøran Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Plutselig en dag forsvant nesten alle ikonene på skrivebordet til min søsters bruker. Ikoner i startmenyen og min datamaskn forsvant også. Har prøvd å endre ikon fra egenskaper-menyen, men det funker ikke. Hvis jeg åpner skrivebordet hennes fra min bruker (altså mappen "skrivebord") kommer alle ikonene fram som normalt. Noen som vet hvordan jeg kan få ikonene tilbake som de var? Endret 31. januar 2008 av jøran Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 prøv dette: http://www2.whidbey.net/djdenham/icons.htm lykke til Lenke til kommentar
jøran Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Ingen ting skjedde, har fortsatt problmet. Lenke til kommentar
jøran Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Fortsatt ingen som kan hjelpe meg? Har fremdeles det samme problemet. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 prøv denne også: http://www2.whidbey.net/djdenham/IconFix.htm lykke til Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Finn fila iconcache.db, slett den og restart. Du finner fila i c:\documents and settings\brukernavn\Lokale innstillinger\Programdata Husk å slå på visning av skjulte filer/mapper først, da både filen og mappene den ligger i er skjulte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Velg "Kjør" fra startmenyen og skriv: regsvr32 /i shell32.dll og trykk enter Veit ikke om det løser proglemet dit, men det løste et problem jeg hadde med iconer før. Endret 8. mars 2008 av Slettet-UUbruw Lenke til kommentar
jøran Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Finn fila iconcache.db, slett den og restart.Du finner fila i c:\documents and settings\brukernavn\Lokale innstillinger\Programdata Husk å slå på visning av skjulte filer/mapper først, da både filen og mappene den ligger i er skjulte. Det funket! Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå