KrissyCool Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har tenkt å kjøpe Xbox 360, men det er noen som sier at det er mange problemer med den. Jeg lurer på om jeg burte kjøpe den og om noen brae spille tips? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det har vært anslått at rundt 30% får "Red rings of death" (at boksen kræsjer og må sendes inn for reparasjon). Men nå har det kommet nye versjoner som skal holde bedre, pga. mindre varme. Hva slags spill liker du da? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 De nyeste kræsjer ikke. Skal ihvertfall ikke gjøre det Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tenker på det samme. Ser at Elkjøp selger maskinen til 2795 kr. Noen med betre tilbud? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 http://spillpriser.no/SearchResult.aspx?q=...+360&cid=43 Av spill, kan jeg anbefale Gears of War, BioShock og Halo 3. Birger Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Guitar Hero 3. Liker du bilspill: Forza 2, DiRT og Burnout Paradise. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Guitar Hero 3. Liker du bilspill: Forza 2, DiRT og Burnout Paradise. Man kjøper ikke xbox uten å kjøpe Mass effect Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tenker på det samme.Ser at Elkjøp selger maskinen til 2795 kr. Noen med betre tilbud? Så Arcade i en Expert-avis til 2395. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Arcade kjøper jeg ikke. Lenke til kommentar
mezzo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Arcade kjøper jeg ikke. Fordi? Arcade koster bare 1690 hos elkjøp. Blir fortsatt billigere og kjøpe arcade og harddisk ved siden av hvis man må ha det enn både premium eller elite. Og da har man et 256 megabyte minnekort som kan være greit å ha til diverse ting også. Endret 1. februar 2008 av mezzo Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har selv en X360 Elite og er storfornøyd med den! Streamer musikk, bilder og film via pc/nettverk og laster ned demoer/spill/filmer fra live. Anbefaler deg å spille live med den! Har hatt e høyt, men ukjent antall timer på nettet med boxen! Kanonartig! Spesielt Rainbow 6 Vegas!! Rått over nettet! Ellers kan jeg si at du burde ha deg HDD om du har tenkt å laste ned demoer o.l. Av spill kan jeg personlig anbefale: - Rainbow 6 Vegas (Taktisk skyter med god onlinedel) - Bioshock (Syyykt rå fps med grafikk som tar pusten fra deg!) - Forza 2 (Råeste bilspill noensinne?) - Assasssins Creed (Flott "historisk" spill med utrolig grafikk og gameplay) - Crackdown (GTA på steroider og speed) - Guitar Hero (Rått spill! "gitar"-simulator) - Splinter Cell: Double Agent (Sniking i 3rd person) Om du ikke har en super-TV vil jeg også anbefale deg VGA-kabel som gjør at du kan koble Xbox'en til en PC-skjerm, noe som gir mye bedre grafikk enn tv. Også er det greit med Play & charge-kit. Spes. om du spiller mye på nettet. (iom. at mic'en suger en del strøm...) Håper du drar nytte av dette innlegget Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Arcade kjøper jeg ikke. Fordi? Arcade koster bare 1690 hos elkjøp. Blir fortsatt billigere og kjøpe arcade og harddisk ved siden av hvis man må ha det enn både premium eller elite. Og da har man et 256 megabyte minnekort som kan være greit å ha til diverse ting også. Er dette eneste forskjell? Har en 320 GB harddisk liggende, kan jeg bare montere denne inni Arcaden? Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Arcade kjøper jeg ikke. Fordi? Arcade koster bare 1690 hos elkjøp. Blir fortsatt billigere og kjøpe arcade og harddisk ved siden av hvis man må ha det enn både premium eller elite. Og da har man et 256 megabyte minnekort som kan være greit å ha til diverse ting også. Er dette eneste forskjell? Har en 320 GB harddisk liggende, kan jeg bare montere denne inni Arcaden? Nei det går ikke...Må være orginal xbox 360 hdd.20 eller 120 gig. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Nei det går ikke...Må være orginal xbox 360 hdd.20 eller 120 gig. Hm. Ok. Men hvordan fungerer dette med disk uansett, vist jeg kjøper en Arcade så kan jeg jo gjøre alt utenom å lagre ting og savefiles? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du kan lagre i spill, men ikke laste ned demoer, Arcade-spill o.l. I tillegg krever noen spill HDD for å spille online. Lenke til kommentar
mezzo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du kan lagre i spill, men ikke laste ned demoer, Arcade-spill o.l. I tillegg krever noen spill HDD for å spille online. Nåja, man kan selvsagt laste ned arcade spill. Det er jo en grunn til at den heter 'arcade'. Minnekortet som følger med er på 256 megabyte så man får plass til 3-4 arcade spill i alle fall. Er ikke helt som PS2 med 8 megabyte minnekort. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Da beklager jeg. Trodde Arcade-spilla tok mer plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå