kong figurasjon Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Måtte gå fra netcom til tiscali, men åssen kommer jeg meg inn på serveren så jeg får lagt inn en hjemmeside? Lagret info'en om brukernavn osv, men den er blitt borte av en eller annen grunn, lurer på om der var noe viktig info om dette der... Har forsøkt med 1uglyftp, men dette kan jeg tydeligvis ikke. Legger inn servernavn, brukernavn osv, men det kommer bare "Session Closed". Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 prøv et annet ftp program feks flashfxp www.flashfxp.com sikker på at du har riktig host,brukernavn og passord? om du får feil på det kan du ta kontakt med tiscali.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 ftp.home.no har tydeligvis problemer. Jeg får en lignende fielmelding hver gang jeg prøver å logge inn. Men det er bare å fortsette å prøve, det går sånn ca. hver 10. gang eller no Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Bruk Cute FTP, det funker alltid. Bare legg inn informasjon og trykk connect, så er du inne 2sek etter! det funker iverfall veldig bra med meg! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Det er ofte man ikke kommer inn i det hele tatt uansett FTP prog...Har hadd site lenge og bare en gang i blandt kommer jeg inn så jeg kan pusse litt på den. Lenke til kommentar
kong figurasjon Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Nå er jeg inne, med flashfxp. Men jeg får ikke det til med http. "Du logger inn på serveren med ditt brukernavn og passord for hjemmesideadressen: http://home.tiscali.no/~brukernavn Du logger inn på serveren for å legge opp siden med adressen "home.tiscali.no" og brukernavnet "brukernavn". Passord vet du selv!" Skjønner ikke helt den der... hvor denne info'en skal inn..hm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå