Ishabida Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hei alle sammen, etter mye om og men har jeg funnet ut at jeg går for ATIs nye Radeon HD3870x2 1GB skjermkort. Siden jeg ikke har spesielt snøring på kabinetter så håper je noen her kan hjelpe meg litt. Dette kortet er jo som kjent veldig langt og jeg er derfor redd for å bestille et kabinett hvor skjermkortet ikke passer inn. Det er ikke så nøye om det er midi eller maxi kabinett, men det er viktig at det er stillegående og har mulighet for å sette inn en ekstra vifte eller 2. Så litt på Thermalake Kandalf med kjøesystem integrert, men er åpen for alle forslag. Hvis kabinettet ikke er ravanes stygt og kan passe inn i stuen feks hadde det vært toppers! mvh kim Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kandalf er jo drømmekabinettet hvis du ikke drar på lan. Jeg vet ikke hvor stillegående det er, men det er det sikkert noen andre som vet . En annen ting er jo at det er vannkjøling, og du må klare og sette inn slanger osv. Lenke til kommentar
Ishabida Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Kandalf er jo drømmekabinettet hvis du ikke drar på lan. Jeg vet ikke hvor stillegående det er, men det er det sikkert noen andre som vet . En annen ting er jo at det er vannkjøling, og du må klare og sette inn slanger osv. Har ikke vært borti vannkjøling før men regner med at det ikke kan være store problemet å sette sammen når man har en bruksanvisning. En grunn til at jeg er interessert i vannkjøling er at jeg er så lei PC-er hvor viftene går på 100% og støynivået overdøver steroen på full guffe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå