Namarie Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Disse bildene ble tatt sommeren 07. Det er bilde av noen hester som koser seg på sommerbeite. Jeg liker ganske godt disse bildene, selv om de sikkert kunne vært bedre (Hadde nylig fått kameraet mitt ) De er ikke fikset mye på i photoshop, bare gjort de litt klarere og skarpere. Jeg blir veldig glad for konstruktiv kritikk og tips, så bildene mine kan bli enda bedre (Sorry for dA linker, har mistet passordet mitt til Photobucket >.< ) Thoughtful Size doesn't matter Balanced What is There? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Stili!!! Åssen kamera har du? Kan du gi litt info om åssen lukkertid osv du brukte? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 All den informasjonen står nedanfor bileta. Namarie: Du kan laste opp bilete til forumet. Forklart her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=884511 Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Bildene var vel og fine. Det er eit eller annet med redigeringa på bildene. Det svarte, blir alt for svart, og undereksponert, mens det kvite i bildet er neste så kvitt at det blir overeksponert. Du skulle fått ein mellom ting, uten at bildene ble blasse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå