Vaenas Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Hei jeg hadde trengt et program til å dele opp pc' skjermen i fire vinduer, har brukt det før men husker ikke hva det heter. Endret 31. januar 2008 av Skagen Lite beskrivende emnetittel. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 ingen som vet noe lar posten, være i en stund til jeg gir dette opp. takker for svar uansett hva. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 hei, hva trenger du programmet til ? for å få tilgang til flere programmer samtidig ( dette har jeg ikke peiling på og fant ingenting med google ) eller flere skjermbilder fra flere PC-er ( Multi-Screen Remote Desktop ): http://www.digitalbeijing.net/screen/index.htm her finnes det flere muligheter, for webcam, NetTalk og andre, men er ikke gratis ( ca 30 usd ) lykke til Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Nei, programmet trenger jeg til å ha fire vinduer oppe, skal ha en slags framføring på lerret, hvor vi trenger 2 vinduer til film, og 1 vindu til en konkuranse, også 1 vindu til informasjon. menningen er at vi skal kunne lokke de andre tre vinduene sånn at bare det med konkuranse kan bli brukt. Altså skjermen deles på en måte opp i fire like vinduer, med vært sitt program innen. tror dette kanskje ble litt dårlig fortalt Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 jeg skjønner akkurat hva du mener. du sier du vil ha 4 vinduer oppe samtidig. med det jeg ser er det etter min mening ikke så mye annet og gå rundt dette enn å ha en virtuell desktop manager. http://www.freeware-archiv.de/Yodm3D-Desktop.htm Jeg skal forklare hva dette er for slags program. dette gjør sånn at du får opp denne cuben i linux eller vista. denne fungerer på en veldig simpel måte. Du har 4 desktoper til rådighet. disse kan du legge vinduer fra for eksempel den første desktoppen som vist her. velg det vinduet du vil flytte. trykk ctrl + shift. Du kan nå velge hvor du vil ha vinduet. vips, det er gjort. nå kan du svitsje mellom vinduene som du selv vill. Lenke til kommentar
Encoded Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Microsoft Powertoys Scroll ned til Virtual Desktop Manager, eller last ned direkte HER EDIT: Bare for XP. Endret 2. februar 2008 av Encoded Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 det jeg mener da, er at vi har 4 vinduer, altså et aktivt vindu og tre andre som er der for å visse fram ting, og alle skal være oppe på en gang. siden det skal vises på et relativt stort lærret så skal det gå bra med tanke på størelsen per vindu. Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 spørs veldig hvilken oppløsning prosjektoren har. mæsteparten har 1024x768. så fire vinduer dær blir veldig smått. så unasett hvor stort det lærret er så vil oppløsningen følge etter. HVilken oppløsning har denne prosjektoren? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 spørs veldig hvilken oppløsning prosjektoren har. mæsteparten har 1024x768. så fire vinduer dær blir veldig smått. så unasett hvor stort det lærret er så vil oppløsningen følge etter. HVilken oppløsning har denne prosjektoren? tja... det må jeg sjekke, er ikke sikker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå