Aleks Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kk, hvordan er filmen i forhold til Hostel og Saw filmene? Tenker sånn på brutalitet og ekle ting.. Det er litt vanskelig for meg å si, da jeg så som sagt så Cannibal Holocaust tidlig i min utforsking av ekstreme filmer. Men når jeg så Hostel og Saw var jeg allerede begynnt å bli immun. Saw har jeg aldri syns var noe særlig. Og forstår ikke hvordan noen kan si den er mer ekstrem enn Hostel. Alikevel vil jeg si at Cannibal Holocaust er langt verre enn Hostel igjen. Den står fremdeles som en av de mest ekstreme filmene man kan oppleve. Men husk at når jeg måler dette, så er det ikke bare gjennom mengden blod. Filmens stemning spiller en rolle. Og seriøsiteten den. Hvor brutale voldshandlingene er, og hvordan dem blir... Skal vi si 'behandlet' av filmskaperne. Kk, anbefaler den til ei i klassen min da, hun har en syk smak for filmer Selv syns jeg Saw 3 og 4 var verre en Hostel 1, 2'eren var kanskje like ille. Men må si at peniskuttinga i Hostel 2 var temmelig smertefull. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Nå har jeg sett en del blodige og groteske filmer som Holocaust og sånt, jeg ble ikke så kvalm og slik av de filmene. Men da jeg så filmen "August Underground" fikk jeg nesten sjokk! Jeg måtte spole tilbake i flere scener for å se om det var ekte mennesker de drepte. Noe så stykt har jeg aldri sett! Det er 3 filmer i serien, har bare sett den første og har heller ikke tenkt å se de 2 andre. Så viss du liker grotesk vold og brutal pining.. da bør du se de filmene PS. Det er en Simulated snuff film, som gjør at den ser veldig realistisk ut Endret 3. februar 2008 av Immorta1 Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 PS. Det er en snuff film, som gjør at den ser veldig realistisk ut Hadde det vært ekte, hadde den vært en snuff-film. "Simulated snuff film" (slik det står på imdb) tenker jeg vi sier. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Så viss du liker grotesk vold og brutal pining.. da bør du se de filmene Eller bestille time hos psykiater. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hm, er ikke alle "blodige" filmer "Simulert Snuff" da? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vel, de aller fleste gir seg ikke ut for å være det. Men du har strengt tatt et poeng, når man ser det på den måten. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Så akuratt August Underground Mordum, altså nr 2, og ja det så farlig ekte ut. Men er heldigvis ikke det. Det var vel det eneste bra med filmen. Resten var møkk. Endret 6. februar 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Noen som kan anbefale noen blodige filmer:P sett braindead;) tusen takk http://blogs.ign.com/Horror_Brain/2006/06/29/23243/ Her kan du velge mellom Top 10 på de syv hav Ta et maraton med disse og du er mest sannsynlig innlagt før du rekker å skru av TV'en. Endret 6. februar 2008 av Nimh Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hm, er ikke alle "blodige" filmer "Simulert Snuff" da? Ikke helt kanksje. Forskjellen er vel at i de fleste blodige filmene vet du at dette er juks og fanteri, mens en simulert snuff skal vel muligens gjøre deg litt mer usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå