Nektard Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Noen som kan anbefale noen blodige filmer:P sett braindead;) tusen takk Lenke til kommentar
Badering Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Uten å ha sett den, skal vel Cannibal Holocaust være ganske blodig og voldelig. Ruggero Deodato måtte i retten for å bevise at det ikke var virkelige mennesker og dyr han hadde drept, eller noe slikt. Så ja, relativt blodig og voldelig Endret 31. januar 2008 av Badering Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 cannibal filmene er vel ikke så lite blodige de nei, kompis som er kjempefan, så har vel lånt noen. er vel også en eldre version med ekte mennesker påstår han, der de brukte fanger og noe i gamledager, så er vel ikke så rart den er ulovelig og ikke å få tak i lenger. men cannibal filmene ligger nok høyt på lista over mest blod de ja, om ikke blod er det i alle fall masse kjøtt, involler og gørr! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Nja, må vel være uten tvil "Faces of Death" serien. Full av ekte død og ulykker, samt en del falsk (de er temme tydelig å se det som er falsk). Filmene er sakt å være bannlyst fra 40 land (norge inkludert). Han som har laget filmene er beryktet å ha gått gal etter å ha vært vitne til så mye grusomheter....tror han tok selvmord. Har sett alle 3 da jeg var i Canada. Trodde jeg skulle spy. Noen gjorde det og.... Du må være temmelig sterk i magen for å se på dem. PS Googler du "faces of Death" kan du se HELE den første filmen på Google videos....og den linker til andre delen i beskrivelses delen til høyre. "Blodigste filmen på de syv hav?" Faces of Death vinner nok der ja. Endret 31. januar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Planet Terror var veldig blodig om jeg husker riktig... På en morsom måte såklart... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har hørt at Rambo 4 skulle være noe av det blodigste på mange år. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Bad Taste og Braindead inneholder en del blod. Utrolig morsomme filmer også! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kill Bill-filmene inneholder en god del blod, selvom det blir på en tegneserieaktig måte. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Hvis du bor i Oslo kan du ta deg en tur til Tiger (eller Sound of Noise, jeg husker ikke hvilken det var). Der har de en hylle med det mest ekstreme innen blood/gore-sjangeren. Jeg husker Cannbal Holocaust var der, sammen med en del andre. Ellers så er jo den nye norsk filmen Rovdyr ganske så blodig.. Endret 31. januar 2008 av Speik Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 takk alle sammen;) hyggelig å få litt hjelp:) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Braindead er helt klart vinneren her. Men jeg mistenker at du spør litt feil. Jeg er en gorehound, og elsker visuell vold i film. Men det må være gjort på en riktig måte. Uansett hvor mye blod de bruker, så hjelper det lite om volden er gjort dårlig. Das Komabrutale Duell (1999) er et godt eksempel. Den inneholder ca. like mye blod som Braindead, kanskje mer faktisk. Men fy faen for en møkkafilm. Blodet er brunt og nesten som vann i konsistens. Og voldshandlingene er elendige. Man sitter faktisk å kjeder seg når 10 liter blod fosser ut av en fyr. Her er en liste av skrekkfilmer med veldig godt utført visuell vold. Kriteriene er hvor gode effektene er, hvor god selve voldsideen er og hvordan den er utført. Dette er ikke ekkel vold, men nydelig, spennende og/eller kjekk vold: -Dawn of the Dead (1978) -Day of the Dead (1985) -Land of the Dead (2005) -Terror Firmer (1999) -Ichi the Killer (2001) -Guinea Pig: Flowers of Flesh and Blood -Opera (1987) -Tenebrae (1980) -The Beyond (1981) -City of the Living Dead (1980) -Zombi 2 (1979) -Burial Ground (1981) -Dellamorte Dellamore (1994) -Re-Animator (1985) -The Evil Dead (1981) Av skrekkfilmer med ekkel vold: -Cannibal Holocaust (1980) -Buio Omega (1979) -Cannibal Ferox (1981) -Nekromantik (1987) Endret 31. januar 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sånn rent litermessig er det sabla mye blod i The Shining. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sånn rent litermessig er det sabla mye blod i The Shining. haha! dagens Evil Aliens er ganske blodig, tviler på at det er den blodigste evah da, men ganske blodig. Faktisk litt morsom å egentlig. Kan anbefales... litt anbefales. Evil Aliens (2005) Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Saving Private Ryan Kill Bill The Story of Ricky- aka Riki-O Tears of the Sun Endret 1. februar 2008 av xanth0s Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 cannibal filmene er vel ikke så lite blodige de nei, kompis som er kjempefan, så har vel lånt noen. er vel også en eldre version med ekte mennesker påstår han, der de brukte fanger og noe i gamledager, så er vel ikke så rart den er ulovelig og ikke å få tak i lenger. men cannibal filmene ligger nok høyt på lista over mest blod de ja, om ikke blod er det i alle fall masse kjøtt, involler og gørr! Cannibal Holocaust (som i realiteten er én, selv om mange "oppfølgere" har kommet ut) inneholder mye ekte mennesker -- men ingen av de dør på film. Det er derimot riktig at den enda er ulovlig i mange land, men den er likevel ikke noe stort problem å få tak i. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Cannbial Holocaust er veldig myteomspunnet. Og grunnen til at den er bannlyst i mange land er pga en rekke dyredrap i filmen er ekte. Om jeg ikke husker feil, så måtte noen sone en fengselstraff for å ha torturert en skillpadde på film. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg har brukt en del tid på å finne ut sannheten om alle de mytene. Om hvem og hvorfor noen gikk i fengsel, eller om det i hele tatt skjedde. Det vi kan si med temmelig stor sikkerhet er at regissøren Deodato måtte møte opp i Italiensk rett for å bevise at ingen mennesker ble drept i filmen. Det var spesielt denne scenen de rettet seg mot - Advarsel! Forstyrrende bilde. Et stort problem var at de fleste skuespillerne i filmen var ekte indianere i Amazonas, og var så godt som umulig å bevise at de fortsatt var i live. Deodato mente dama på bilde sitter på et sykkelsete, som var festet til en stamme. Og at hun selv balanserte stammen som kommer ut munnen. Men de klarte aldri å kopiere effekten skikkelig i retten. Da det er temmelig vanskelig å balansere seg selv og et så stort trestykke i munnen samtidig (Husker ikke hvor jeg fikk dette siste fra, så er mulig dette og bare er bull). Men han ble frikjent. NerdofHorror som du sikkert husker fra skrekkfilm.com mente Deodato alikevel måtte i fengsel pga dyredrapene. Dette har jeg aldri fått bekreftet noen andre steder, men Nerd er ikke en fyr jeg vil si i mot med det første når det gjelder Italiensk film. Endret 1. februar 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 i Natural Born Killers er det veldig mye blod og dreping. Hele filmen går egentlig ut på at de dreper alle de ser og på slutten er det utrolig mye skyting og dreping. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hostel og Saw filmene er veldig ekle hvertfall, men utifra bildet som er posta over så tror jeg ikke dem slår den canibal filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå