Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blondiner eller brunetter?


Boomerang

Anbefalte innlegg

Brunetter er en fin ting. :)

 

Quote for truth!

NB! Med brune øyne!

 

Nope. Grønne :)

 

Ikke sant^^

 

Kan vel si meg enig her nå, etter å ha sett skjønnheten med grønne øyne ovenfor. Men jeg støtter fortsatt brunetter med brune øyne!

 

PS: Hei igjen Angelica.. ;) Savnet meg siden i går? Vet du tenkte på meg når du ikke fikk sove i går kveld. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Brunetter er en fin ting. :)

 

Quote for truth!

NB! Med brune øyne!

 

Nope. Grønne :)

 

Ikke sant^^

 

Kan vel si meg enig her nå, etter å ha sett skjønnheten med grønne øyne ovenfor. Men jeg støtter fortsatt brunetter med brune øyne!

 

PS: Hei igjen Angelica.. ;) Savnet meg siden i går? Vet du tenkte på meg når du ikke fikk sove i går kveld. ;)

 

Hva er så fint med brunetter med brune øyner? Hvis hu har lyse brun hud dah ser det fint ut men er ho blek daaaahh.. jah.^^

 

Fikk ikke jeg sove igår? :D Sorry men jeg husker ikke siden jeg SOV som en stein! :p Neidah, seff savnet jeg deg :p

Lenke til kommentar
Fikk ikke jeg sove igår? :D Sorry men jeg husker ikke siden jeg SOV som en stein! :p Neidah, seff savnet jeg deg :p

 

Godt å høre du savnet meg, begynte å lure på om jeg hadde mistet "gamet" mitt.. ;) Når det gjelder brunetter med bune øyne er det herlig, men som du sier kan det til tider bli kjedelig, de må ikke være for mørke brune. Men etter det bildet du postet med hun med grønne øyne ble jeg betatt av brunetter med grønne øyne også. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Kjæresten min er blondine, og jeg synes jo huner utrolig pen :)

MEN, må vel si at jeg er svak for de med brunt hår, og brune øyne. Er noe med det som er så utrolig fint :)

Rachel bilson (Som etter min mening er en av, om ikke den peneste i verden ) er et godt eksempel..

rachel-bilson-picture-6.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Det er så mange som sier at brunetter er vakrest, men jeg synes alltid at gutter ender opp med blondiner alikevel jeg.

 

Selvom du foretrekker det ene fremfor det andre, har det egentlig ingenting å si. Blir man forelsket, så blir man forelsket. Og det kommer vel ærlig talt ikke an på hårfargen. Som jeg sa i den første svaret mitt, så synes jeg det er noe spesielt tiltrekkende med brunetter ( ikke alle selvfølgelig, men sånn generelt). Kjæresten min er blondine, og hun er jo den jeg elsker, og som jeg synes at er utrolig pen og søt :love:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...