Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blondiner eller brunetter?


Boomerang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blondiner er no fine dei og da. Men det er eit eller anna med brunetter som eg likar veldig godt. Men det er ein ting eg fell heilt for: jenter med kvitt hår, det er berre heilt nydeleg!

 

"Jenter med kvitt hår, det er berre heilt nydeleg!"

 

Er som regel 80 åringer som har hvit hår da:( Men for all verden, din smak.

 

:!: Jeg tror han mener veeeeldig platina blondt :D

Lenke til kommentar
Blondiner er no fine dei og da. Men det er eit eller anna med brunetter som eg likar veldig godt. Men det er ein ting eg fell heilt for: jenter med kvitt hår, det er berre heilt nydeleg!

 

"Jenter med kvitt hår, det er berre heilt nydeleg!"

 

Er som regel 80 åringer som har hvit hår da:( Men for all verden, din smak.

Nei dei har grått og kvitt hår... Du har vel sett jenter med knall kvitt hår? Sånn som dette: 511100543_c1313f59f0.jpg

Lenke til kommentar
Blondiner er no fine dei og da. Men det er eit eller anna med brunetter som eg likar veldig godt. Men det er ein ting eg fell heilt for: jenter med kvitt hår, det er berre heilt nydeleg!

 

"Jenter med kvitt hår, det er berre heilt nydeleg!"

 

Er som regel 80 åringer som har hvit hår da:( Men for all verden, din smak.

Nei dei har grått og kvitt hår... Du har vel sett jenter med knall kvitt hår? Sånn som dette: 511100543_c1313f59f0.jpg

 

Jeg har sett sånn hår, men det er kun på 80-åringer. Aldri sett det på noen som er 16-18 år.

Lenke til kommentar
Blondiner er no fine dei og da. Men det er eit eller anna med brunetter som eg likar veldig godt. Men det er ein ting eg fell heilt for: jenter med kvitt hår, det er berre heilt nydeleg!

 

"Jenter med kvitt hår, det er berre heilt nydeleg!"

 

Er som regel 80 åringer som har hvit hår da:( Men for all verden, din smak.

Nei dei har grått og kvitt hår... Du har vel sett jenter med knall kvitt hår? Sånn som dette: 511100543_c1313f59f0.jpg

 

Jøss.... dette ser man ikke ofte.

Lenke til kommentar
Brunetter er en fin ting. :)

 

Quote for truth!

NB! Med brune øyne!

 

Brunetter med brune øyner er litt for kjedelig vel? Man ser det så ofte at det liksom jah... særlig brune øyner er kjedelig.

 

Kombinasjonen er HERLIG!; P

 

Kombinasjonen er kjedelig :p Jeg har mørkebrunt hår og det er jo vakkert men jeg ville ikke ha bytta mine grønne øyner med brune. Heeeeell noooo. Mørke blåe øyner med mørkebrunt hår er også nydelig meeen.. brunt hår og brune øyner..? For kjedelig altså. Særlig hvis jenta er veldig lys i huden.

Lenke til kommentar
Det oppe er kjeeeeedelig.

 

Det under er NYDELIG.

 

Enig i det tilfelle der, hun nederste var utrolig skjønn. Og Kristin Kreuk (Lana fra Smallville) som ble postet like ovenfor er også herlig.. mmmm... ;P

 

Vet a faen hvem hun er, jeg :p Tok det jeg fant. Men ho... Kristin Kreuk er ikke fin. Altså ho er ikke stygg men laaaangt fra vakker. Rett og slett kjedelig utsendte.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...