Agrostar Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Blondiner er no fine dei og da. Men det er eit eller anna med brunetter som eg likar veldig godt. Men det er ein ting eg fell heilt for: jenter med kvitt hår, det er berre heilt nydeleg! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Blondiner er no fine dei og da. Men det er eit eller anna med brunetter som eg likar veldig godt. Men det er ein ting eg fell heilt for: jenter med kvitt hår, det er berre heilt nydeleg! "Jenter med kvitt hår, det er berre heilt nydeleg!" Er som regel 80 åringer som har hvit hår da:( Men for all verden, din smak. Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Blondiner er no fine dei og da. Men det er eit eller anna med brunetter som eg likar veldig godt. Men det er ein ting eg fell heilt for: jenter med kvitt hår, det er berre heilt nydeleg! "Jenter med kvitt hår, det er berre heilt nydeleg!" Er som regel 80 åringer som har hvit hår da:( Men for all verden, din smak. :!: Jeg tror han mener veeeeldig platina blondt Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Blondiner er no fine dei og da. Men det er eit eller anna med brunetter som eg likar veldig godt. Men det er ein ting eg fell heilt for: jenter med kvitt hår, det er berre heilt nydeleg! "Jenter med kvitt hår, det er berre heilt nydeleg!" Er som regel 80 åringer som har hvit hår da:( Men for all verden, din smak. Nei dei har grått og kvitt hår... Du har vel sett jenter med knall kvitt hår? Sånn som dette: Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Brunetter er en fin ting. Quote for truth! NB! Med brune øyne! Brunetter med brune øyner er litt for kjedelig vel? Man ser det så ofte at det liksom jah... særlig brune øyner er kjedelig. Endret 27. februar 2008 av 19angelica91 Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Blondiner er no fine dei og da. Men det er eit eller anna med brunetter som eg likar veldig godt. Men det er ein ting eg fell heilt for: jenter med kvitt hår, det er berre heilt nydeleg! "Jenter med kvitt hår, det er berre heilt nydeleg!" Er som regel 80 åringer som har hvit hår da:( Men for all verden, din smak. Nei dei har grått og kvitt hår... Du har vel sett jenter med knall kvitt hår? Sånn som dette: Jeg har sett sånn hår, men det er kun på 80-åringer. Aldri sett det på noen som er 16-18 år. Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Blondiner er no fine dei og da. Men det er eit eller anna med brunetter som eg likar veldig godt. Men det er ein ting eg fell heilt for: jenter med kvitt hår, det er berre heilt nydeleg! "Jenter med kvitt hår, det er berre heilt nydeleg!" Er som regel 80 åringer som har hvit hår da:( Men for all verden, din smak. Nei dei har grått og kvitt hår... Du har vel sett jenter med knall kvitt hår? Sånn som dette: Jøss.... dette ser man ikke ofte. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Er ei eller to på almenn der eg går som har sånt hår. Verden stoppar opp kvar gong eg ser dei Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Brunetter er en fin ting. Quote for truth! NB! Med brune øyne! Brunetter med brune øyner er litt for kjedelig vel? Man ser det så ofte at det liksom jah... særlig brune øyner er kjedelig. Kombinasjonen er HERLIG!; P Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Brunetter er en fin ting. Quote for truth! NB! Med brune øyne! Brunetter med brune øyner er litt for kjedelig vel? Man ser det så ofte at det liksom jah... særlig brune øyner er kjedelig. Kombinasjonen er HERLIG!; P Kombinasjonen er kjedelig Jeg har mørkebrunt hår og det er jo vakkert men jeg ville ikke ha bytta mine grønne øyner med brune. Heeeeell noooo. Mørke blåe øyner med mørkebrunt hår er også nydelig meeen.. brunt hår og brune øyner..? For kjedelig altså. Særlig hvis jenta er veldig lys i huden. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Kombinasjonen er kjedelig I disagree. Og ikke kom med sånn "retusjert"-tull. We know it, still nice. Endret 27. februar 2008 av edge Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Jenter med knall grønne auger og blondt eller brunt hår. Kommer ann på jenta egentlig. Endret 28. februar 2008 av Registrert-Brukar Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Kombinasjonen er kjedelig I disagree. Og ikke kom med sånn "retusjert"-tull. We know it, still nice. Du jenta mi.. det der er IKKE brunt. Det er for mye grønn farge i det til at man kan kalle det brunt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Du jenta mi.. det der er IKKE brunt. Det er for mye grønn farge i det til at man kan kalle det brunt. Nei. Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Det oppe er kjeeeeedelig. Det under er NYDELIG. Du jenta mi.. det der er IKKE brunt. Det er for mye grønn farge i det til at man kan kalle det brunt. Nei. Nei? Hva nei? Endret 27. februar 2008 av 19angelica91 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Blondes do best Ja jeg faller oftest for blondiner Men er enig med mange her. Brunetter er veldig vakre! Men for min del er en blanding ikke å forrakte Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Det oppe er kjeeeeedelig. Det under er NYDELIG. Enig i det tilfelle der, hun nederste var utrolig skjønn. Og Kristin Kreuk (Lana fra Smallville) som ble postet like ovenfor er også herlig.. mmmm... ;P Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Det oppe er kjeeeeedelig. Det under er NYDELIG. Enig i det tilfelle der, hun nederste var utrolig skjønn. Og Kristin Kreuk (Lana fra Smallville) som ble postet like ovenfor er også herlig.. mmmm... ;P Vet a faen hvem hun er, jeg Tok det jeg fant. Men ho... Kristin Kreuk er ikke fin. Altså ho er ikke stygg men laaaangt fra vakker. Rett og slett kjedelig utsendte. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Brunetter er en fin ting. Quote for truth! NB! Med brune øyne! Nope. Grønne Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Brunetter er en fin ting. Quote for truth! NB! Med brune øyne! Nope. Grønne Ikke sant^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg