Prognatus Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Da jeg var yngre syntes jeg brunetter var mest digg, men i de senere år har jeg fått mer sans for blondiner - spesielt platinablonde jenter, og det vi kaller "ekte blondiner" (d.v.s. at de er blondiner der nede også). Blondiner har noe delikat over seg - den lyse huden og de rosa fitteleppene gjør at jeg får vann i munnen av bare tanken. Dessuten er jeg svak for knallblå øyne. Hvis hun har det, er det et ekstra pluss. Er det noen som har sett den TV-reklamen med den samejenta med de isblå øynene? De er bare helt utrolige! Slike jenter ser snille og ærlige ut også, det er kanskje noe av grunnen til at de er tiltrekkende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Brunette, evt. mørkeblondt. Det er Med grønne eller azurblå øyne... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Det må bli brunette hos jenter hvertfall Bleike jenter med hvit hår er lite fint. Jenter med svart hår og bleik i trynet er hakket værre.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Nja, syns jenter med bleik hud og brunt / mørkeblondt / sort hår er ganske pent jeg, men det er vel med smaken som med baken, den er delt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg bruner meg så jeg ikke skal bli så bleik Jeg hater å se ut som et lik.. Men sånn er det å bo i kalde norge. Solarium/selvbruningskrem er jo et alternativ. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Eller foundation, huff. Gå rundt å se orange ut om vinteren, nei takk. Den slags får søss ta for meg. Jeg foretrekker å være bleik med masse brune flekker over hele kroppen Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Å se orange ut i trynet på vinteren er stygt ja. Særlig når halsen er hvit.hehe. Finnes jo i flere farger og toner Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg er svak for brunetter, men dama er blond. Hmm. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Brunette <33 elsk Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Flere enn meg som ser ekornet i avataren min? Det er ikke ekorn vel... men et mårdyr? Artig er det lell! :!: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg er svak for brunetter, men dama er blond. Hmm. Samme her. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Rødt, men det er jo ikke spørsmålet. Fargetonene bør gjerne stå i samsvar med resten av frøknen. Folk kler forskjellige farger. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Uvesentlig hvilken hårfarge man har. Skjønnhet og godhet kommer innenifra. Merkelig hvordan verdier man ser etter idag.... Uh, mister moralvokter. Tror nok ingen av oss er så overfladiske at vi dumper jenta med feil hårfarge. Men mange blir faktisk lettere tiltrukket av f.eks. blondiner, eller brunetter eller hva enn fargen måtte være, ikke noe man velger selv, man kan ikke styre sine egne fetisjer. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Brunetter er best, men liker blondiner også. Ja takk begge deler! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Skjønnhet og godhet kommer innenifra.Nigga please. Du ville ikke ha pult det her, selv om hun er ganske god og snill (og til en viss grad fornuftig) innvendig: http://images.google.no/images?q=erna+solberg Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Skjønnhet og godhet kommer innenifra.Nigga please. Du ville ikke ha pult det her, selv om hun er ganske god og snill (og til en viss grad fornuftig) innvendig: http://images.google.no/images?q=erna+solberg Men så er det jo ikke alle som syns at ho er så god å snill heller da. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Brunetter så klart. Blir spennende med poll. Brunetter med brune øyne er uslåelige Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Ja takk, begge deler . Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Er selv brunette med knall grønne øyner så jeg sier de er best Endret 24. februar 2008 av 19angelica91 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg