Gjest Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 men, uansett, hårfargen teller ikke egentlig og tror ikke heller mange bryr seg om det? Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Selvfølgelig har hårfargen noe å si. Det har mye, jeg gjentar, MYE med utseene på personen å gjøre. Noen kler mørkt, andre kler lyst. Enkelte kler bedre å være mørke selvom de naturlig er lyse, og vise verca. Men spørsmålet "blondiner eller brunetter" blir fortsatt litt meningsløst, fordi det kommer mere ann på hvordan jenta ser ut ellers. Derimot syntes jeg det er flere overraskende deilige brunetter, enn blondiner! Lenke til kommentar
kaka Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Kommer an på hva hun skal "brukes" til Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 men, uansett, hårfargen teller ikke egentlig og tror ikke heller mange bryr seg om det? Hårfargen er en viktig del av utseende, og utseende er ganske viktig. For all del ikke viktigst, men det har noe å si. Din mening er uansett irrelevant, vi vil ha en poll. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) men, uansett, hårfargen teller ikke egentlig og tror ikke heller mange bryr seg om det? Hårfargen er en viktig del av utseende, og utseende er ganske viktig. For all del ikke viktigst, men det har noe å si. Din mening er uansett irrelevant, vi vil ha en poll. Meningen hans er minst like relevant som din.. Endret 1. februar 2008 av shizz kebab Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Meningen hans er minst like relevant som din.. Hva er poenget med og komme inn i en tråd og si at den er ubrukelig? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Meningen hans er minst like relevant som din.. Hva er poenget med og komme inn i en tråd og si at den er ubrukelig? Han har ikke gjort det, han har spurt om folk egentlig bryr seg om hårfargen. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Han har ikke gjort det, han har spurt om folk egentlig bryr seg om hårfargen. hvis det blir poll, det komemr til å bli sånn 10 % på blondiner, 30 % på brunetter, 60% på "kommer an på" Skrev han. Altså han antyder at tråden er ubrukelig fordi han kan gjette resultatene. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Tror det blir flertall på "blondiner". Ren gjetting. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Tror det motsatte. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Så lenge det er langt å deilig så driter jeg i fargen. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Så lenge det er langt å deilig så driter jeg i fargen. rawr Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Han har ikke gjort det, han har spurt om folk egentlig bryr seg om hårfargen. hvis det blir poll, det komemr til å bli sånn 10 % på blondiner, 30 % på brunetter, 60% på "kommer an på" Skrev han. Altså han antyder at tråden er ubrukelig fordi han kan gjette resultatene. Det er akkurat det samme som du sier når du tror det blir flertall av brunetter. Endret 2. februar 2008 av shizz kebab Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Svart hår med blåe øyne er jo bare så vakkert at jeg kan få stå av tanken.. Brunt gylent hår er også utrolig fint.. Egentlig liker jeg ikke blondiner, fordi at dem ofte har ganske tynt hår. Men har vært sammen med begge to, så spiller egentlig ikke så stor rolle.. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Så lenge det er langt å deilig så driter jeg i fargen. rawr Ja ok det må ha en viss glans og sånt. Dama må jo også være pen da, nytter ikke med sånt. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg syntes allerede jeg ser at det heller mot brunetter her. =( Jeg er blond. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Det er akkurat det samme som du sier når du tror det blir flertall av brunetter. Jeg har vansker med å finne den posten jeg skrev det i, snapback? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Det er akkurat det samme som du sier når du tror det blir flertall av brunetter. Jeg har vansker med å finne den posten jeg skrev det i, snapback? Tror det motsatte. Jesus, er det så farlig? Poenget er at alle meninger har like mye å si. Gidder ikke det her mer, lar temaet ligge.. så får dere diskutere iherdig videre. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Jesus, er det så farlig? Poenget er at alle meninger har like mye å si. Gidder ikke det her mer, lar temaet ligge.. så får dere diskutere iherdig videre. Heyhey, det er du som vil krangle. Lenke til kommentar
Keegar Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Poll, takk! beste man får er blondiner til å pule på i ungdomstida med store pupper osv blabla, men de vakreste er brunetter definitivt, men blondiner er mer hot,sexy eller noe:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg