Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blondiner eller brunetter?


Boomerang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig har hårfargen noe å si. Det har mye, jeg gjentar, MYE med utseene på personen å gjøre. Noen kler mørkt, andre kler lyst. Enkelte kler bedre å være mørke selvom de naturlig er lyse, og vise verca.

 

Men spørsmålet "blondiner eller brunetter" blir fortsatt litt meningsløst, fordi det kommer mere ann på hvordan jenta ser ut ellers. Derimot syntes jeg det er flere overraskende deilige brunetter, enn blondiner!

Lenke til kommentar
men, uansett, hårfargen teller ikke egentlig og tror ikke heller mange bryr seg om det?

Hårfargen er en viktig del av utseende, og utseende er ganske viktig. For all del ikke viktigst, men det har noe å si. Din mening er uansett irrelevant, vi vil ha en poll.

 

Meningen hans er minst like relevant som din..

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar
Han har ikke gjort det, han har spurt om folk egentlig bryr seg om hårfargen.

 

hvis det blir poll, det komemr til å bli sånn 10 % på blondiner, 30 % på brunetter, 60% på "kommer an på"

Skrev han. Altså han antyder at tråden er ubrukelig fordi han kan gjette resultatene.

 

Det er akkurat det samme som du sier når du tror det blir flertall av brunetter.

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar
Det er akkurat det samme som du sier når du tror det blir flertall av brunetter.

Jeg har vansker med å finne den posten jeg skrev det i, snapback?

 

Tror det motsatte.

 

Jesus, er det så farlig? Poenget er at alle meninger har like mye å si. Gidder ikke det her mer, lar temaet ligge.. så får dere diskutere iherdig videre.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...