Silverino Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Jeg kjøpte meg for en liten tid tilbake et vannkjølingssystem som jeg er veldig fornøyd med. Men jeg oppdaget for at jeg fikk ikke plass til alt i kabinettet mitt, så resultatet ble da et veldig provisorisk plassering av hele greia, som jeg regner med de fleste kan se for seg hvordan ser ut (vanntank+pumpe og radiator står utenfor kabinett) Så jeg er no på utkikk etter et kabinett som har plass til, eller kan gjøres plass til uten for mye arbeid, til en 3x120mm radiator + vanntank+pumpe (kombinert)... og ikke koster skjorta. Litt modifiseringer er jeg i stand til, men noen store operasjoner vil jeg helst unngå. Vil jo gjerne at det skal være 120mm vifter det er beregnet for også Noen som har noen forslag til hva jeg skal se etter? sett litt på lian-li cube, men syns den blir litt dyr igjen. Endret 31. januar 2008 av HobbiZ Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 alt kommer ann på smak, og penger Jeg liker de gode gamle chieftec kabinettene. Der har du plass til nesten ALT Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Coolermaster Stacker STC-T01 har 5.25" i hele fronten, og mer enn nok plass til radiatoren din om denne er laget til å passe til 12cm vifter. Her er mitt STC-T01 med hovedkort og disker montert... Om du monterer PSU oppe (mitt Tagan psu passet ikke da viftegrillen bygde for mye ut fra selve psuet) har du fint plass til vanntank og pumpe nede. Du kan også montere radiatoren i bunn, det er laget hull til det. Endret 31. januar 2008 av Wibla Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Silverstone TJ07 Har 17 disker i det nå, og det bør holde for de fleste. PS: Det er lett plass til 3stk 8800 Ultra om man trenger det også Og plass til 2 stk psu. Tilogmed de lange som f eks. enermax 850-1000w og Thermaltake 1000w-1200w Endret 31. januar 2008 av Nizzen Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Takk for tips! Likte spesiellt det coolermaster-kabinettet. Men var på Obs bygg igår, så lurer på om jeg skal gjenoppta en litt eldre ide om å lage et eget kabinett, så får se om jeg ikke gjør det isteden, for da kan jeg få det akkurat som jeg vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå